Σελίδα 1 από 1

Αφαίρεση αποθέματος προϊόντος

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2018, 1:18
από DiCharis
Καλησπέρα σε όλους!

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα που λογικά είναι κάτι απλό αλλά δεν βγάζω άκρη, ενώ η αφαίρεση αποθέματος είναι ενεργοποιημένη και γίνεται κανονικά στις πληρωμές με τραπεζική κατάθεση, στην αντικαταβολή και στην πιστωτική κάρτα δεν γίνεται αυτόματη ενημέρωση. Γνωρίζει κάποιος από που το ρυθμίζω αυτό;

Template Journal
OC: 2.0.3.1

Ευχαριστώ πολύ!

Re: Αφαίρεση αποθέματος προϊόντος

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2018, 10:09
από Paris
Δες στις ρυθμίσεις
Κατάστασης Παραγγελίας Σε Επεξεργασία τι έχεις τικάρει
Πρέπει να επεξεργαστείς το ιστορικό της παραγγελίας σε αυτό που έχεις τικάρει για να γίνει αφαίρεση.

Re: Αφαίρεση αποθέματος προϊόντος

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2018, 0:02
από DiCharis
Ευχαριστώ πολύ Paris για την απάντηση σου, νομίζω πως τώρα είναι εντάξει!