Αναφορές Bugs
#5433 από vas_kost
04 Οκτ 2018, 20:49
Καλησπέρα,
Βρίσκομαι πλέον στα δοκιμαστικά ενός eshop για να βγει στον αέρα και μου ολοκληρώνει με επιτυχία την παραγγελία του πελάτη, όποτε θέλει....!! :o
Ας τα πάρουμε από την αρχή, ανοίγω browser, ξεκινάω βάζω στο καλάθι προϊόν, εκτελώ την παραγγελία, όλα οκ.... Μου έρχεται email την βλέπω στη διαχείριση και όλα καλα!

Αμέσως χωρίς να κλείσω το παράθυρό ξανακάνω μια επαναληπτική παραγγελία.

Βγάζει μήνυμα επιτυχούς καταχώρησης παραγγελίας. Η παραγγελία ΠΟΥΘΕΝΑ! ούτε mail στον πελάτη ούτε στον διαχειριστή, ούτε εμφανίζεται στην διαχείριση.

Επαναλαμβάνω τη διαδικασία 3-4 φορές το ίδιο πράγμα ακριβώς! (στην όλη διαδικασία άλλαζα και τρόπους πληρωμής κλπ για να δω ευθύνεται κάποιος τρόπος πληρωμής κλπ)

Κλείνω browser chrome και ανοίγω mozilla και κάνω παραγγελία και όλα οκ! Ξανα κάνω από mozilla και εντοπίζεται πάλι το πρόβλημα.

Τα δεδομένα λοιπόν είναι ότι αν κλέισω browser (όποιος και αν είναι) και ξανά ανοίξω, η παραγγελία εκτελείται κανονικά.
Η παραγγελίες που δεν εμφανίζονται πουθενά καταχωρούνται στη βάση δεδομένων αλλά δεν εμφανίζονται στη διαχείριση γιατί το order_status_id=0 που έχουν δεν υπάρχει.
Γιατί παίρνουν αυτό το status?

Έκδοση 3.0.2.0
#5435 από gzamanis
05 Οκτ 2018, 17:22
Καλησπέρα,
Αντιμετώπισα κι εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Opencart 3.0.2.0, PHP 5.6 με Journal theme ενώ όλα λειτουργούσαν κανονικά. Η διασύνδεση με την Cardlink γίνεται με plugin. Μόλις μίλησα με τον developer του plugin και μου είπε να αλλάξω το success & fail url στα εξής:

index.php?route=extension/payment/modirum/callback/success

index.php?route=extension/payment/modirum/callback/fail

Μπορείς να δοκιμάσεις εκεί που λέει modirum να βάλεις το όνομα του δικού σου plugin.

Έτσι δημιουργείται μια ενδιάμεση σελίδα με πληροφορίες της συναλλαγής (άσχημη πάντως) και έχει link για τη συνέχεια στο κατάστημα όπου σε πάει στο success page. Δουλεύει σωστά, αυτό που μένει είναι ένα auto redirect μετά από Χ δευτερόλεπτα πχ ή τουλάχιστον να αλλάξει το styling της εν λόγω σελίδας.
#5436 από vas_kost
05 Οκτ 2018, 17:38
Opencart-Hellas έγραψε:Καλησπέρα,
Χρησιμοποιείς το κανονικό checkout του OpenCart ή κάποιο quick checkout;


Χρησιμοποιώ το κανονικό θέμα που σε πάει βήμα βήμα.. δεν έχω βάλει κάτι άλλο για quick checkout.

Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η έκδοση php?

Προς το παρόν μόνο κατάθεση και αντικαταβολή οι τρόποι πληρωμής!
#5437 από Opencart-Hellas
05 Οκτ 2018, 20:04
- Αν το πρόβλημα οφείλετο σε ασυμβατότητα έκδοσης php θα σου έβγαζε σφάλμα στο error log.
- Γενικά έλεγξε αν έχεις σφάλματα στο error log σου.
- Σε τι περιβάλλον πραγματοποιείς τις δοκιμές σου;
- Έλεγξε αν έχεις εγκατεστημένα OCMODs/vQmods και απενεργοποίησε τα.

ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕΛΗ

Μέλη σε αυτό το φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες