OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Χαλαρές συζητήσεις που δεν αφορούν απαραίτητα το Opencart.
Από Σωτήρης
#1525
Έχοντας συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες ξέρω να ξεχωρίζω την καλή εξυπηρέτηση με την κακή.
Και αυτή όσες σάλτες και να τις ρίξουμε είναι κακή. Αφού δυστυχώς προτίμησε αυτή την οδό γι αυτό και έλαβε ανάλογο review που πολλές χιλιάδες κόσμος βλέπει τώρα.

Δεν έκανα σύγκριση. Και εμένα άσπρισαν τα μαλλιά μου στα δίκτυα και στα chipakia. Δεν κάνω επισκεύες με γνώμονα τη τσέπη μου όμως αλλά το να μου ξαναέρθει ο πελάτης. Γιατι με ενδιαφέρει να τον κάνω πελάτη μου ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δουλέψω και 2 ώρες παραπάνω γι αυτόν.
Γιατι αυτός θα μου φέρει 3 πελάτες ακόμα αντι να μου απωθήσει 10.

Την καλή εξυπηρέτηση την λέμε σε 3 άτομα. Την κακή σε 10.

Χρυσός κανόνας για οποιονδήποτε καλό επαγγελματία ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1528
Φίλε, Σωτήρη, πάντα καλοπροαίρετα, προσπαθώ να σου πω ότι έτσι όπως τοποθετείσαι στο συγκεκριμένο θέμα - ακόμα και αν ο developer τελικά δεν ήταν εξυπηρετικός - με τον τρόπο που εξέθεσες το θέμα χάνεις το δίκιο σου.

- Αρχικά ξεκίνησες ένα thread τεχνικής υποστήριξης γιατί το extension σου δεν λειτουργεί με το template σου ενώ παρέλειψες να αναφέρεις ότι στις οδηγίες του extension αναφέρεται ρητά ότι υπάρχει περίπτωση να συμβεί αυτό το ενδεχόμενο με άλλα templates για τους λόγους που σου εξήγησα στο προηγούμενο ποστ μου.

- Ο developer αναφέρει επίσης ρητά ότι για οποιαδήποτε τροποποίηση στο template σου ζητάει περίπου 20$ για να στο φτιάξει.

Εφόσον δεν συμφωνούσες με τα παραπάνω μήπως δεν θα έπρεπε εξ' αρχής να μην προβείς στην αγορά;
Και εφόσον το αγόρασες τελικά το ερώτημα μου είναι το εξής, που είναι το πρόβλημα;

- Στο ότι έδωσες 30$ που κατά την γνώμη σου θεωρείς υψηλό κόστος και θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η τιμή της τροποποίησης;
- Στο ότι η τροποποίηση κοστίζει 20$ και σου φαίνονται πολλά;
- Ο developer ήταν αδιάφορος ή αγενής απέναντι σου;
Από Σωτήρης
#1529
Ο dev έχει ηδη ζητησει συγνωμη και δουλευει για να το προσαρμοσει και ναι έχει υπάρξει και μια ενδότερη επικοινωνία με τον ίδιο που ήταν αγενής.

Σχετικά με τα παραπάνω που ανέφερες φυσικά και συζήταμε και δεν παρεξηγούμε θέλω να πιστεύω.
Η έκθεση ιδεών και πεποιθήσεων είναι προς ενδιαφέρον όλων.

Σαφώς και αναγράφει την παραπάνω χρέωση, αυτό δεν σημαίνει ότι το αξίζει κιόλας ή ότι δεν θα δεχτεί αρνητική κρητική. Αν διαβάσει και τα σχόλια των αγοραστών στην ανάλογη σελίδα υπάρχουν και αρκετά αρνητικά.
Με λίγα λόγια όμως και για να κλείσει εδώ αυτό γιατι δεν ήταν το θέμα από την αρχή και δεν καταλαβαίνω γιατι το συζήταμε αφού οπως είπες ήταν θέμα περι τεχνικής υποστήριξης και οχι ανάλυσης ιδεών περί εξυπηρέτησης.

Το μεγαλύτερο ποσοστό εταιρειών στον πλανήτη έχουν πολύ συγκεκριμένους όρους επιστροφής προϊόντων και δεν δέχονται επιστροφές αυστηρά ακόμα κι αν έχει περάσει 1 μέρα παραπάνω απο την αναγραφόμενη.
Το πιο επικερδέστερο ποσοστό εταιρειών όμως είναι αυτό που λυγίζει αυτούς τους κανόνες και όχι μόνο επιβιώνει σε δύσκολες συνθήκες αλλα ανεβαίνει και ψηλότερα απο τις παραπάνω εταιρείες.
Βλέπε H&M vs Burberry, βλέπε Tesco vs Waitrose και άλλες πολλές αμέτρητες.
Οι απόλυτοι κανόνες σε τέτοια θέματα είναι για επαγγελματίες χωρίς μέλλον. Ζούμε εποχές που όλοι μας πρέπει να είμαστε flexible.

Ούτε να απαντάμε μετά απο 7 μέρες σε ένα email.
Ούτε να διώχνουμε ένα πελάτη επειδή πρέπει να γράψουμε 4 γραμμές παραπάνω κώδικα, άσχετα αν αυτός ο πελάτης έχει αγοράσει αλλα 3 mods απο σένα.
Ουτε να απαντάμε μαύρο / άσπρο. Υπάρχει και γκρι πολύ.

Το δικό σου έξτρα μίλι που θα κάνεις εσύ, θα το εκτιμήσει ο άλλος διπλά κατα γενικό κανόνα.

Όπως είπα ομως. Έχει ήδη ζητήσει συγνώμη και εργάζεται για να προσαρμόσει το αρχείο του.
Η συνέχεια επί της σκηνής.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1530
Το θέμα μεταφέρθηκε στο cafe γιατί η συζήτηση κατέληξε να είναι περισσότερο φιλοσοφικής παρά τεχνικής φύσεως.

Σχετικά με το προηγούμενο σχόλιο σου για το αν αξίζει τα λεφτά του ή όχι, όταν με το καλό αποκτήσεις την απαραίτητη εμπειρία σε PHP/SQL/Javascript/HTML/CSS, ώστε να μπορείς να αναπτύσσεις και να πουλάς τα δικά σου εξελιγμένα extensions, τότε θα διαπιστώσεις ότι τα 30$ που πλήρωσες και θεωρείς τώρα "υψηλό" αντίτιμο, (και που στην τσέπη σου θα μπαίνουν τελικά τα 23$), δεν είναι τελικά και τόσα πολλά για να καλύψουν σοβαρό developing μαζί με τεχνική υποστήριξη υψηλού επιπέδου και ίσως γίνεις λίγο πιο επιεικής με τους συναδέλφους. Μην ξεχνάς ότι αγόρασες ένα extension από έναν ελεύθερο επαγγελματία που ενίοτε καλείται να γίνει ο άνθρωπος ορχήστρα για να προλάβει τις υποχρεώσεις του και δεν ψώνισες από το πλαίσιο ;)
Από Σωτήρης
#1531
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της επίθεσης μιας και αναφέρθηκες σε προσωπικό επίπεδο?
Ούδεποτε έκρινα και ούτε χαρακτήρισα αν αξίζει τα λεφτά του ή όχι. Δεν είναι η δουλειά μου να κρίνω το κόστος ούτε τον επαγγελματικό προσανατολισμό του καθενός.
Δουλειά μου σαν επαγγελματίας είναι να με εξηπηρετήσουν σωστά όπως εξηπηρετώ τους πελάτες μου εγώ και όπως αρμόζει στα σημερινά δεδομένα. Εάν αυτό δεν σε βρίσκει σύμφωνο είναι απολύτως σεβαστό, δεν χρειάζονται προσωπικές επιθέσεις ούτε υποβιβαστικά σχόλια για το αν θα εκφέρουμε άποψεις ή οχι επειδή δεν είμαι dev.

Με αυτή τη λογική όσοι δεν είμαστε αστροναύτες δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη για το διάστημα?
Απόψεις λέμε, δεν έβαλα το μαχαίρι σε κανένα ούτε υποβίβασα κανένα. ;)
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1532
Δεν υπήρχε απολύτως καμία διάθεση επίθεσης απέναντι σου και σχετικά με τα υποβιβάστηκα σχόλια που είπες ότι δέχτηκες, απλά σου ανέφερα, ότι όταν μάθεις να αναπτύσσεις μόνος σου ένα σοβαρό extension τότε ίσως να μην είσαι τόσο επικριτικός γιατί θα κατανοήσεις πόσος κόπος απαιτείται για κάτι τέτοιο. Αντίθετα, εσύ ξεκίνησες στο thread να εξαπολύεις διάφορα απαξιωτικά σχόλια για τον developer του τύπου “επιβεβαιώνει την αρχική άποψη ότι ο συγκεκριμένος ενδιαφέρεται για τα φράγκα και τίποτα παραπάνω”, ότι το extension έχει υψηλό κόστος, ότι θεωρείς παράλογο να χρεώνει την τροποποίηση του extension και άλλα.

Προσπάθησα αρχικά με ήπιο τόνο να σου εξηγήσω όσο πιο απλά μπορούσα ότι το συγκεκριμένο extension δεν είναι σαν τα άλλα, ενημερώνεσαι για τις πιθανές δυσκολίες και το αγοράζεις υπό κάποιες προϋποθέσεις. Το ίδιο ισχύει και για κάποια άλλα extensions που βασίζονται στο template και μετατρέπουν το OpenCart σε κατάλογο.

Στην Ελληνική κοινότητα προσπαθούμε να διατηρούμε χαμηλούς τόνους, δεν κερδίζω ποσοστά από το εν λόγω extension, ούτε καν γνωρίζω τον συγκεκριμένο developer, όμως δεν γίνεται να μην παρέμβω όταν βλέπω απαξιωτικά σχόλια για ένα προϊόν που εν τέλει δεν έχει ουσιαστικό πρόβλημα αλλά απλά ο developer άργησε να σε εξυπηρετήσει στην προσαρμογή του με το template σου. Αν έκανες παράπονα για την καθυστέρηση, θα είμασταν μαζί σου και δεν θα σου έλεγε κανείς τίποτε.

Εφόσον ο developer εμφανίστηκε και υποθέτω ότι θα λυθεί άμεσα το πρόβλημα, είναι καλύτερο να το κλείσουμε το θέμα εδώ.

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Vqmod and SEARCH NOT FOUND

Καλησπέρα, έχω ένα xml που βγάζει αυτό το λάθος […]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!