Γενική Υποστήριξη
#5215 από iprovolioe
16 Απρ 2018, 15:36
Καλησπέρα,

ενώ οι πελάτες εφαρμόζουν εκπτωτικό κουπόνι κατά το checkout και φαίνεται η έκπτωση στο σύνολο στο email επιβεβαίωσης που παίρνω, στο διαχειριστικό δεν φαίνεται πουθενά το κουπόνι στο σύνολο της παραγγελίας και εμφανίζεται άλλο σύνολο (αυτό χωρίς το κουπόνι)!

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος αυτό το πρόβλημα και αν ναι πως;

OC v 2.3.0.2

ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕΛΗ

Μέλη σε αυτό το φόρουμ: Google [Bot] και 20 επισκέπτες