OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#5033
Καλημέρα στην ομάδα,

Λειτουργώ από το 2014 την v1.5.6.4 χωρίς κανένα πρόβλημα, μέχρι που χθες βρέθηκε ένας 'πονηρός' πελάτης στα όρια της ανοησίας, να με αναστατώσει και ψάχνω να βρω λύση.

Στην μέθοδο αποστολής έχω 'Σταθερή χρέωση αποστολής' (2,50) και 'Παραλαβή από το κατάστημα' (0,00)
Επιλέγει ο 'πονηρός' το 2ο γιατί είδε το 0,00
Στο επόμενο βήμα 'Τρόπος πληρωμής' ενώ είναι προεπιλεγμένη πάνω-πάνω η 'Πληρωμή στο κατάστημα' και ακολουθούν η πιστωτική, paypal, κατάθεση και το τέλος η Αντικαταβολή με χρέωση (2,40), μου επέλεξε την αντικαταβολή..!!!, γιατί τελικά ήθελε το εμπόρευμα να πάει στη Λάρισα.

Το ερώτημα που έχω είναι, αν μπορεί με κάποιον τρόπο να απενεργοποιηθεί η αντικαταβολή μόνο στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει την 'Πληρωμή στο Κατάστημα' ή ακόμα και να εξαφανιστεί από τις διαθέσιμες επιλογές τρόπων πληρωμής.

Ευχαριστώ.
email μέσω SMTP

Καλημέρα, Το έχω δοκιμάσει και με ssl:////mail.m[…]

Απλά να αναφέρω ότι με ένα πρόσθετο έγινε αυτό που[…]

Καλησπέρα, πως μπορώ να προσθέσω το usergroup στο […]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!