OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Άβαταρ μέλους
Από botonakis
#5083
Ο πιο σωστός τρόπος να μάθεις τι ήταν, είναι να μιλήσεις με τον πάροχο σου όταν έχεις το πρόβλημα, να τους εξηγήσεις τι συμβαίνει και να το ψάξουν.
Από gloster69
#5088
Δες την απάντηση που είχα πάρει.

Καλησπέρα σας,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα αντίγραφα ασφαλείας εκτείνονται για βάθος 2 εβδομάδων, συνεπώς δεν υπάρχει διαθέσιμο αντίγραφο από τις 01/11/2017.
Έχουμε δοκιμάσει την επαναφορά από διάφορες προγενέστερες ημερομηνίες και σε κάθε περίπτωση η εκτέλεση της ιστοσελίδας σας φαίνεται να παραμένει η ίδια, δηλαδή χωρίς την εμφάνιση των εικόνων.

Με βάση το παραπάνω καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η μη εμφάνιση των εικόνων προέρχεται είτε από κάποια ρύθμισή της, πχ σε σχέση με τις εικόνες ή την cache της, είτε η μη εμφάνιση των εικόνων αφορά ζήτημα παλαιότερο των τελευταίων 15 ημερών. Σε κάθε περίπτωση σας έχουμε επαναφέρει το παλαιότερο διαθέσιμο αντίγραφο από τις 11/11/2017.

Παρακαλούμε ελέγξτε σχετικά και ενημερώστε μας εάν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάτι πρόσθετο.
email μέσω SMTP

Καλημέρα, Το έχω δοκιμάσει και με ssl:////mail.m[…]

Απλά να αναφέρω ότι με ένα πρόσθετο έγινε αυτό που[…]

Καλησπέρα, πως μπορώ να προσθέσω το usergroup στο […]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!