OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Από malam
#5374
Καλησπέρα, από χθες το απόγευμα σταμάτησαν να πηγαίνουν mail στον πελάτη μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, ενώ σε εμάς έρχεται κανονικά το αντίγραφο από το δικό του email και το email ειδοποίησης από το admin. Μίλησα με την εταιρία που έχει το hosting, όλα καλά από εκεί, δοκίμασα μέσα από το webmail να στείλω σε κάποιον πελάτη και πήγε. Εχετε κάτι να προτείνετε παρακαλώ!!

Μαρία
#5377
Καλησπέρα,
- Με τι μέθοδο στέλνετε email, MAIL ή SMTP;
- Στο αρχείο σφαλμάτων υπάρχει κάποια σχετική καταχώρηση;
#5380
Σας ευχαριστώ για την απάντηση, είχα MAIL και το γύρισα σε SMPT και δούλεψε, είχε κάνει κάποια αναβάθμιση η εταιρία hosting που έχουμε, οπότε λύθηκε το θέμα.

Δεν γνωρίζω πως γίνετε αυτό που θέλεις να κάνεις α[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!