OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#5859
Καλησπέρα στην ομάδα!

Υπάρχει το εξής πρόβλημα... όταν πελάτης κάνει πληρωμή με κάρτα η συναλλαγή ολοκληρώνεται κανονικά και φαίνεται στην Alpha Bank, η πώληση όμως δεν φαίνεται στην διαχείριση παραγγελιών του opencart και φυσικά δεν πηγαίνει απαντητικό email στον πελάτη, με αποτέλεσμα όπως είναι φυσικό να ανησυχεί αν όλα πήγαν καλά με την συναλλαγή του.

Γνωρίζει κανείς τι είναι;;;

Το eshop έχει το template journal και έκδοση OC 2.0.3.1
To module πληρωμών είναι το Alpha Bank e-commerce v2.0 http://bit.ly/2LVIUDY

Όποιος μπορεί ας βοηθήσει ;)

Ευχαριστώ πολύ!
#5860
Καλησπέρα,

Πιθανόν για κάποιον λόγο οι παραγγελίες δεν αλλάζουν status μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής και παραμένουν με status 0 (παραγγελίες που λείπουν). Επειδή είναι Ελληνικό extension είναι προτιμότερο να επικοινωνήσεις απευθείας με τον developer.
#5861
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Το θέμα είναι όμως ότι το status με άλλους τρόπους πληρωμής (αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση) αλλάζει κανονικά και ολοκληρώνεται η συναλλαγή, το πρόβλημα υπάρχει μόνο στην κάρτα.
#5862
Ακριβώς, επικοινωνείς με τον δημιουργό του extension για να στο φτιάξει.
#5863
Αυτό ισχύει και σε εμένα με το extension GOP και Πειραιώς
Συμβαίνει όταν μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής στην τράπεζα δεν επιστρέψει στο e shop.
#5864
Καλησπέρα,

Οι συναλλαγές των τραπεζών Eurobank & Alphabank εξυπηρετούνται από το API της Cardlink. Το implementation της Cardlink παρέχει τη δυνατότητα του "Background Confirmation" που επιτρέπει την ολοκλήρωση της συναλλαγής στο eshop ακόμα και αν ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο δεν επιστρέψει στο κατάστημα. Το πως και αν αυτή η δυνατότηα είναι υλοποιημένη και ενεργοποιημένη, εξαρτάται από τις προδιαγραφές του εκάστοτε extension και τη συνεννόηση που έχει γίνει με την τράπεζα / Cardlink.

Στο φόρουμ συμμετέχουμε developers/εκπρόσωποι διαφόρων εταιριών και η κάθε μία μπορεί να έχει την δίκη της υλοποίηση. Γι αυτό πρέπει να επικοινωνήσεις με τον developer που έγραψε το συγκεκριμένο extension που χρησιμοποιείς καθώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει υλοποιηθεί και τι συμφωνία έχει γίνει με την τράπεζα.

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!