OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής.
Από OldMen
#3796
Έχω ένα πρόβλημα με τη ώρα που αναγράφεται στις παραγγελίες του καταστήματος.
Μιλάμε για OC 1.5.6.4 και τα email των παραγγελιών φαίνονται ότι έρχονται μια ώρα μετα, (ενώ έρχονται σε πραγματικό χρόνο βγάζουν μια ώρα μετά).
Επειδή είμαι σε σε dedicated server αναφέρω πως οι υπόλοιπες σελίδες μου δεν έχουν παρόμοιο πρόβλημα.
Επίσης να πω ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε τον Μάρτιο με την αλλαγή της ώρας. Το πιθανότερο είναι τον Οκτώβριο να επανέλθει στη σωστή ώρα μεν, αλλά θα ήθελα να το γνωρίζω που οφείλετε ώστε να το διορθώσω και να μην ξαναπαρουσιαστεί.
Μήπως θα μπορούσατε να προσφέρετε την πολύτιμη βοήθειά σας;
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#3799
Τι λειτουργικό και τι control panel έχεις;
Πως δήλωσες την ώρα του συστήματός σου;
Από OldMen
#3800
CENTOS 6.8 x86_64 virtuozzo
WHM 58.0 (build 24)
Την ώρα δεν τη δήλωσα εγώ ο hosting provider μου την έχει ρυθμίσει όταν νοίκιασα τον σέρβερ και ενημερώνεται αυτόματα με τις αλλαγές της ώρας.
Εγώ επειδή δεν έχω επαρκείς γνώσεις πληρώνω και για τη διαχείριση του ΄σέρβερ μου και ότι χρειάζομαι το ζητάω και μου το κάνουν.
Αυτό όμως με την ώρα συμβαίνει μόνο στο OpenCart ενώ τα υπόλοιπα site που έχω σε Joomla, Wordpress και όχι μόνο, δεν παρουσιάζουν πρόβλημα με τη διαφορά ώρας, γι΄αυτό ζήτησα και τη βοήθεια του forum.
Βέβαια δεν ξέρω αν τα στοιχεία που σου αναγράφω στην αρχή σε βοηθούν.
Αν θέλεις κάτι συγκeκριμένο που θα σε βοηθούσε πες μου να σου στείλω και κάποιο screenshot
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#3803
Αρχικά, έλεγξε από το WHM τις ρυθμίσεις ώρας του server αν έχει οριστεί το σωστό timezone.
Από OldMen
#3813
Τελικά λύθηκε το πρόβλημα. Με αφορμη αυτό που μου είπες για την ώρα του σέρβερ, είδα στον σέρβερ ότι ενώ η timezone ήταν σωστή, η current time ήταν μια ώρα μπροστά. Μίλησα με τα παιδιά που έχω τη φιλοξενία, μου το διόρθωσαν και όλα καλά πλέον.
Ευχαριστώ

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!