OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής.
Από new_man
#1267
Καλησπέρα σε όλους,

Αν και έψαξα και τα άλλα αντίστοιχα θέματα που έχουν να κάνουν με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω, δεν κατάφερα να βρώ λύση, οπότε ξεκινάω νέο θέμα με το πολυσυζητημένο αντικείμενο.

Έχω την έκδοση 1.5.6

Και ενώ είχα στο παρελθόν τεστάρει και δούλευαν όλα καλά όσον αφορά την ενημέρωση μέσω email σε περίπτωση νέας παραγγελίας, νέου πελάτη ξαφνικά δεν ενημερώνομαι για καινούργια παραγγελία παρά μόνο για καινούργια εγγραφή. Έγινε μια παραγγελία και ενημερώθηκα μέσω του dashboard.

Χρησιμοποιώ mail της μορφής [email protected] και έσβησα τους forwarders, έχω New Order Alert Mail:on, New Account Alert Mail: On, Mail Protocol:Mail αλλά τίποτα.
Καμιά άλλη ιδέα προς τα πού να κινηθώ?
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1270
Καλησπέρα

Αρχικά έλεγξε αν υπάρχουν σχετικές καταχωρήσεις στο αρχείο καταγραφής σφαλμάτων.

Αν δεν υπάρχει τίποτα σχετικό και δεν έχεις δηλώσει SPF, DKIM, Domain Keys για το email σου, δοκίμασε να δηλώσεις ένα gmail σαν το mail του καταστήματος για το ενδεχόμενο να θεωρούνται spam απο το φίλτρο του διακομιστή που λαμβάνεις emails.

Αν και με το gmail δεν λειτουργήσει θα δοκιμάσουμε ένα fix για το θέμα του email.
Από new_man
#1274
Ευχαριστώ για την απάντηση

Έχω δοκιμάσει και το gmail και δεν έπαιξε, αλλά σε περίπτωση που έχω κάνει κάποιο λάθος στο tab του mail, χρειάζονται κάποιες ειδικές τιμές που πρέπει να εισαχθούν στο mail protocol, smtp host, smtp username, smtp port και smtp timeout? Ρωτάω για να δώ αν είναι σωστά αυτά που έχω εγώ.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1277
Δεν ανέφερες αν το αρχείο σφαλμάτων έχει καταχωρήσεις.
Οι ρυθμίσεις είναι οι ακόλουθες.

Mail Protocol
SMTP

Mail Parameters
SMTP Host ssl://smtp.gmail.com
SMTP Username [email protected]
SMTP Password gmail password
SMTP Port 465
SMTP Timeout 5
Από new_man
#1281
Έβαλα τα στοιχεία που μου ανέφερες αλλά τίποτα once again.

Δεν ξέρω αν χρειάζεται να γίνει διαφορετικά η παράθεση του error log. Την βάζω απλά σε quotes
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1284
Οκ το διάβασα και το διέγραψα γιατί δεν περιλαμβάνει κάτι σχετικό. Θα βοηθούσε και το log του server την στιγμή που γίνεται μία παραγγελία - αν γνωρίζεις πως να το βρεις.

- Έχεις ενεργοποιημένο SSL;
- Έλεγξε αν η παραγγελία αποστέλλεται επιλέγοντας στο κατάστημα αγγλική γλώσσα.
Από new_man
#1287
1)log του server την στιγμή που γίνεται μία παραγγελία---->Δεν ξέρω ποιό αρχείο είναι.
2)SSL--->Όχι
3)Έχω μόνο τα ελληνικά..... Θα μου πείς σε πείραξαν τα αγγλικά?Πρέπει λόγω ψυχαναγκασμού να τα είχα σβήσει παλαιότερα. :idea:
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1289
Υποθέτω ότι έχεις ελέγξει αν τα mail σου έρχονται στα spam/junk
Ποια Ελληνική μετάφραση χρησιμοποιείς;
Από new_man
#1290
Ναι δεν έρχεται τίποτα στο spam. Να επαναλάβω ότι κάνοντας εγγραφή μου έρχεται mail. Στο order κολλάει.
Για τη μετάφραση που με ρωτάς πως μπορώ να σου απαντήσω ποιά μπορεί να είναι?
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1300
Για τη μετάφραση που με ρωτάς πως μπορώ να σου απαντήσω ποιά μπορεί να είναι?
Είναι απλό.... Αν μου πεις από που την κατέβασες (αν είναι δωρεάν) ή από που την αγόρασες αν είναι εμπορική. (μην φοβάσαι, δεν είναι ερώτηση παγίδα, απλά θέλω να ξέρω τι αρχεία mail έχεις ώστε να σου δώσω κάποια που να γνωρίζω ότι έγκυρα λειτουργούν).

Οκκκκ!! Να μαζέψω τις σκέψεις μου και θα επανέλθω!

Καλησπέρα, Η αποθήκευση του καλαθιού δουλεύει μια […]

Καλησπέρα σας, Θα ήθελα μια βοήθεια σχετικά με το[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!