- 07 Μάιος 2015, 16:11
#1525
Έχοντας συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες ξέρω να ξεχωρίζω την καλή εξυπηρέτηση με την κακή.
Και αυτή όσες σάλτες και να τις ρίξουμε είναι κακή. Αφού δυστυχώς προτίμησε αυτή την οδό γι αυτό και έλαβε ανάλογο review που πολλές χιλιάδες κόσμος βλέπει τώρα.
Δεν έκανα σύγκριση. Και εμένα άσπρισαν τα μαλλιά μου στα δίκτυα και στα chipakia. Δεν κάνω επισκεύες με γνώμονα τη τσέπη μου όμως αλλά το να μου ξαναέρθει ο πελάτης. Γιατι με ενδιαφέρει να τον κάνω πελάτη μου ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δουλέψω και 2 ώρες παραπάνω γι αυτόν.
Γιατι αυτός θα μου φέρει 3 πελάτες ακόμα αντι να μου απωθήσει 10.
Την καλή εξυπηρέτηση την λέμε σε 3 άτομα. Την κακή σε 10.
Χρυσός κανόνας για οποιονδήποτε καλό επαγγελματία ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε.
Και αυτή όσες σάλτες και να τις ρίξουμε είναι κακή. Αφού δυστυχώς προτίμησε αυτή την οδό γι αυτό και έλαβε ανάλογο review που πολλές χιλιάδες κόσμος βλέπει τώρα.
Δεν έκανα σύγκριση. Και εμένα άσπρισαν τα μαλλιά μου στα δίκτυα και στα chipakia. Δεν κάνω επισκεύες με γνώμονα τη τσέπη μου όμως αλλά το να μου ξαναέρθει ο πελάτης. Γιατι με ενδιαφέρει να τον κάνω πελάτη μου ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δουλέψω και 2 ώρες παραπάνω γι αυτόν.
Γιατι αυτός θα μου φέρει 3 πελάτες ακόμα αντι να μου απωθήσει 10.
Την καλή εξυπηρέτηση την λέμε σε 3 άτομα. Την κακή σε 10.
Χρυσός κανόνας για οποιονδήποτε καλό επαγγελματία ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε.