Είμαι νέο μέλος και νέα κάτοχος e-shop.
Έχω αγοράσει το Journal από μία ελληνική εταιρία την οποία πλήρωσα αδρά, καθώς δεν γνώριζα τίποτα από e-shop (δεν ήξερα ότι μπορώ να το αγοράσω με 48$, που βρήκα αργότερα στο internet από themeforest)
Ζητάω να κάνει διορθώσεις στο e-shop και τις κάνει μετά από 1-2 βδομάδες!
Διόρθωση όπως: μεταφορικά που δεν έχει βάλει να χρεώνονται, λίστα συνδρομητών (γράφεται κάποιος και εμένα δεν μου εμφανίζεται κλπ).
Υπάρχει κάποιος τρόπος να διαχειρίζομαι εγώ όλο το e-shop? Με κάποια εκπαίδευση? Έχω απηυδήσει με αυτή την κατάσταση! Φοβάμαι να ρωτήσω πρώτα αυτούς μην μου κάνουν καμια βλακεία στο κατάστημά μου.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων