- 14 Σεπ 2016, 23:17
#3872
Καλησπέρα,
Είμαι νέο μέλος και νέα κάτοχος e-shop.
Έχω αγοράσει το Journal από μία ελληνική εταιρία την οποία πλήρωσα αδρά, καθώς δεν γνώριζα τίποτα από e-shop (δεν ήξερα ότι μπορώ να το αγοράσω με 48$, που βρήκα αργότερα στο internet από themeforest)
Ζητάω να κάνει διορθώσεις στο e-shop και τις κάνει μετά από 1-2 βδομάδες!
Διόρθωση όπως: μεταφορικά που δεν έχει βάλει να χρεώνονται, λίστα συνδρομητών (γράφεται κάποιος και εμένα δεν μου εμφανίζεται κλπ).
Υπάρχει κάποιος τρόπος να διαχειρίζομαι εγώ όλο το e-shop? Με κάποια εκπαίδευση? Έχω απηυδήσει με αυτή την κατάσταση! Φοβάμαι να ρωτήσω πρώτα αυτούς μην μου κάνουν καμια βλακεία στο κατάστημά μου.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Είμαι νέο μέλος και νέα κάτοχος e-shop.
Έχω αγοράσει το Journal από μία ελληνική εταιρία την οποία πλήρωσα αδρά, καθώς δεν γνώριζα τίποτα από e-shop (δεν ήξερα ότι μπορώ να το αγοράσω με 48$, που βρήκα αργότερα στο internet από themeforest)
Ζητάω να κάνει διορθώσεις στο e-shop και τις κάνει μετά από 1-2 βδομάδες!
Διόρθωση όπως: μεταφορικά που δεν έχει βάλει να χρεώνονται, λίστα συνδρομητών (γράφεται κάποιος και εμένα δεν μου εμφανίζεται κλπ).
Υπάρχει κάποιος τρόπος να διαχειρίζομαι εγώ όλο το e-shop? Με κάποια εκπαίδευση? Έχω απηυδήσει με αυτή την κατάσταση! Φοβάμαι να ρωτήσω πρώτα αυτούς μην μου κάνουν καμια βλακεία στο κατάστημά μου.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων