OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Άβαταρ μέλους
Από webxperia
#4380
Καλημέρα παιδιά θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας εάν θα πρέπει το URL στα προϊόντα μου και στις κατηγορίες μου να είναι με ελληνικούς χαρακτήρες, είναι καλύτερα για τις μηχανές αναζήτησεις πιστέυετε;

Ευχαριστώ
Από billkou
#4381
Εγώ επέλεξα τα λατινικά γιατί τα ελληνικά περιέχουν και τόνους, πέραν του ότι ένας χαρακτήρας στα Ελληνικά είναι σαν 3-4 λατινικοί χαρακτήρες ( τι "βλέπει" o crawler σου λέω ) και μπορεί να υπάρξουν θέματα όταν μοιράζεσαι τα links σε περιβάλλον που ίσως να μην υποστηρίζει ελληνικούς ή μη λατινικούς χαρακτήρες.

Πιστεύω μακροπρόθεσμα και για το SEO, είναι προτιμότερο να πας με λατινικούς.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#4382
Κι εγώ προτείνω λατινικούς.
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#4383
Η σπαζοκεφαλιά είναι greeklish ή αγγλικά όταν το e shop βγαίνει και εκτός Ελλάδας.
Από billkou
#4384
Paris έγραψε:Η σπαζοκεφαλιά είναι greeklish ή αγγλικά όταν το e shop βγαίνει και εκτός Ελλάδας.
Greeklish για την ελληνικη γλωσσα και αγγλικα για την αγγλικη.

Αν και τα διγλωσσα site δεν αποδιδουν ποτε αρκετά καλά και στις δύο γλώσσες παρά μόνο όταν βρίσκονται σε ξεχωριστό, δικό τους domain.

Τα url's έχουν και άμεση σχεση με τα keywords οπότε αν είναι greeklish δεν είναι τόσο καλό ώστε να φαίνεται το site σου σε ξενόγλωσσες αναζητήσεις. Όχι ότι μόνο αυτό παίζει τον ρόλο του δηλαδή στο ranking, αλλά έχει κάποια βαρύτητα.
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#4385
Συμφωνώ, το επόμενο project multistore.
Αν αλλαχθούν στην πορεία τα seo url πιστεύετε ότι είναι σοβαρό πρόβλημα για το indexing που έχει κάνει η google
Από billkou
#4386
Paris έγραψε:Συμφωνώ, το επόμενο project multistore.
Αν αλλαχθούν στην πορεία τα seo url πιστεύετε ότι είναι σοβαρό πρόβλημα για το indexing που έχει κάνει η google
Εξαρταται.

Εγώ αυτό που κάνω είναι redirects στις κατηγορίες και σε σημαντικές σελίδες. π.χ, αν έχεις σελίδες που πηγαίνουν καλά στα rankings τότε κάν'τες redirect στα νέα url για να μην χαθεί χρόνος μέχρι να ξανακάνει crawl η Google.

Επίσης αν έχεις blog posts που τα πάνε και αυτά καλά, κάνε το ίδιο. Αλλά και να μην το κάνεις, εάν το περιεχόμενο μείνει ίδιο, οι κατατάξεις επανέρχονται απλά ίσως αργήσουν λίγο παραπάνω.

Redirect για τα προϊόντα μέχρι στιγμής δεν μου έχει χρειαστεί σε κανένα migration, με το πιο πρόσφατο να έχει γίνει μερικούς μήνες πριν.
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#4387
Να σαι καλά φίλε μου...
Από billkou
#4388
Επισης εννοειται οτι κανεις submit το νεο sitemap με τη μια στην Google και στη Bing για να επιταχυνεις λιγο τη διαδικασια.

Γεια σας. Χρησιμοποιώ το OC 3039 με το Journal και[…]

Πολύ καλά κάνεις και το λες, εννοείτε ότι χρειάζετ[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!