OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#3836
Opencart Version 2.1.0.2
Όλες λειτουργίες λειτουργούν σωστά εκτός από τα παρακάτω:

Σε ένα κατάστημα που μου ζήτησαν να βοηθήσω στις ρυθμίσεις, έχει κάποιο πρόβλημα με πληρωμές μέσω PayPal, δηλαδή να μεν γίνεται πληρωμή σωστά και επιστροφή στο κατάστημα σωστή άλλα :

Όλες παραγγελίες με πληρωμή από το PayPal τις βλέπεις μόνο στο Missing Orders (εδώ όταν πας να τροποποιήσεις την παραγγελία χάνεται και κουπόνι στο τέλος εάν υπήρχει στην αρχή.)
Παραγγελίες με Τραπεζική Κατάθεση περνάνε κανονικά.
Ρύθμιση του PayPal έχει γίνει με
PayPal Payments Standard ένα email και ρυθμίσεις στην καρτέλα
Order Status, φυσικά σωστή ταξινόμηση και σε όλες τις ζώνες.
Transaction Method -> Sale

Έχει γίνει δοκιμή και με PayPal Express Checkout που αυτό λειτούργησε σωστά, όλες παραγγελίες εμφανίστηκαν σωστά, όμως δεν γίνεται να το κρατήσει γιατί είναι για άλλο κατάστημα.

Τα παραπάνω προβλήματα μπορεί να οφείλονται ότι λογαριασμός του PayPal δεν είναι Business Account η μπορεί να είναι κάτι άλλο?
Και γενική ερώτηση χρειάζεται PayPal Business Account για να μπορείς να δέχεσαι πληρωμές η όχι?

Ευχαριστώ.
#3837
Καλησπέρα,

δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ απλό λογαριασμό για να γνωρίζω εάν μπορούν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές. Ο business λογαριασμός ξέρω πως λειτουργεί 100%. Θα το ψάξω όσο μπορώ γιατί ο χρόνος μου είναι λίγος. Αν κάνεις λιγάκι υπομονή είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσει και κάποιος άλλος που γνωρίζει. Θα επανέλθω με το που μάθω νέα. Αν θυμάμαι καλά στον business λογαριασμό γίνονται κάποιες ρυθμίσεις για το site και το σίγουρο είναι οτι πρέπει να χρησιμοποιείς το ίδιο email και στο opencart και στο paypal.

Αυτές είναι οι ρυθμίσεις που έχω κάνει.
Επίσης δεν μας είπες αν σου βγάζει κάποιο λάθος στο log file, αν σου βγάζει πρέπει να το αναφέρεις.
Επίσης δες και αυτό στο youtube που δείχνει ακριβώς τις ρυθμίσεις που πρέπει να κάνεις και από ότι βλέπω είναι business λογαριασμός.

https://www.youtube.com/watch?v=HMYZxE0ITi0
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
#3838
Καλησπέρα,
Όχι δεν βγάζει κάτι στο log file.
Το μόνο που μετά την συναλλαγή τις παραγγελίες μπορείς να βρεις στα χαμένα όπως είπα.
Μηνύματα ενημέρωσης του διαχειριστή έρχονται κανονικά.
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι όλα τα orders που μπαίνουν στα χαμένα έχουν id = 0.
Αν κάνεις κάποιο επεξεργασία και αλλάξεις status του τότε αλλάζει κανονικά.
#4247
Δοκίμασε από τις Ρυθμίσεις του καταστήματος στην καρτέλα Επιλογές να αλλάξεις το "Κατάσταση Απάτης" σε "Εκκρεμεί".
#4248
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
Ναι κάπως έτσι λύθηκε το θέμα με την αλλαγή που λες.
Αλλάξαμε κει άλλες ρυθμίσεις και βάλαμε παντού "Εκκρεμεί".
Αν και δεν είναι σωστός τρόπος άλλα έτσι δούλεψε.
#4249
Δεν χρειαζόταν παντού :) όπως και να έχει χαίρομαι που το πρόβλημα έχει λυθεί.

Καλή χρονιά.

Γεια σας. Χρησιμοποιώ το OC 3039 με το Journal και[…]

Πολύ καλά κάνεις και το λες, εννοείτε ότι χρειάζετ[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!