OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Αναφορές νέων & επίλυση γνωστών bugs.
#5460
Καλησπέρα σας,

Αντιμετωπίζω ένα θεματάκι με τα προϊόντα τα οποία είναι out of stock καθώς υπάρχουν περιπτώσεις πελατών που καταφέρνουν να αγοράσουν κάποια απο αυτά.
Όταν κάνω τεστ μόνη μου όλα φαίνεται να λειτουργούν σωστά. Δηλαδή όταν βάζω απόθεμα 0 έχω την ένδειξη ότι εξαντλήθηκε το προϊόν και δε μπορώ να το αγοράσω ή εάν το έχω ήδη στο καλάθι μου και βάλω μετά απόθεμα 0 πάλι δε μου επιτρέπει να το αγοράσω. Οι ρυθμίσεις μου στα αποθέματα είναι επίσης σωστές όσον αφορά την "Αγορά μη διαθέσιμου προϊόντος->ΟΧΙ". Επομένως δε μπορούσα να καταλάβω σε ποιο σημείο όλο αυτό είχε "τρύπα".
Επίσης επειδή αυτό συμβαίνει μόνο σε προϊόντα που έχουν Options σκέφτηκα μήπως είναι κάποιο bug του extension με τις επιλογές που είχα αγοράσει κάτι το οποίο μου διέψευσε το support team από την απέναντι πλευρά και μου είπε ότι είναι θέμα του opencart.
Τέλος η πελάτισσα μου μου είπε ότι έτυχε περίπτωση που ενώ είχε βάλει το απόθεμα 0 μπήκε σε κάποια στιγμή και το είδε 1. Επομένως κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πιθανώς να γίνεται κάποια προσθαφαίρεση στο ενδιάμεσο και έτσι κάποιοι πελάτες να καταφέρνουν να αγοράσουν προϊόντα που εμείς βάλαμε απόθεμα 0. Το ερώτημα είναι γιατί να γίνεται αυτή η προσθαφαίρεση και απο που προκύπτει;
Πραγματικά αν κάποιος έχει κάποια ιδέα ή έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ας με βοηθήσει γιατί δε μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει :roll:
#5468
Καλησπέρα,

Η προσθαφαίρεση μπορεί να προκύψει σε ακύρωση παραγγελίας όπου σε αυτήν την περίπτωση το απόθεμα επανέρχεται.

Αν προκύπτουν "περίεργα" πρώτα έλεγξε την εγκυρότητα των λεγομένων της πελάτισσας σου, μετά την εγκυρότητα των λεγομένων των developers του extension και μετά έλεγξε αν υπάρχει bug στο OpenCart.
#5470
Καλησπέρα σας,

Εκτός απ την ακύρωση παραγγελίας δηλαδή δεν υπάρχει κάποιο άλλο ενδεχόμενο προσθαφαίρεσης;

Ένα άλλο πρόσφατο παράδειγμα που μας έτυχε ήταν όταν βάλαμε σε ένα προϊόν (που δεν είχε options) απόθεμα 0 και χωρίς να πραγματοποιηθεί κάποια ακύρωση, το βράδυ υπήρξε παραγγελία που συμπεριλάμβανε το συγκεκριμένο προϊόν.
Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να μαζέψω πολλές περιπτώσεις κατα τις οποίες συμβαίνει αυτό μήπως βρω κάτι κοινό και καταλάβω τι μπορεί να φταίει, αν έχετε όμως κάποια ιδέα/πρόταση και εσείς θα με βοηθούσε ιδιαίτερα.
#5471
Καλησπέρα,

Η επαναφορά αποθέματος γίνεται μόνο αν επεξεργαστεί κάποιος παραγγελία και για ένα προϊόν που πχ αγοράστηκαν 2 τεμάχια αφαιρέσεις ένα ή αν αλλάξεις το ιστορικό σε κατάσταση ακύρωσης παραγγελίας και διαγράψεις παραγγελία.

Άλλες περιπτώσεις που μπορεί να αλλάξει το απόθεμα είναι μέσω γέφυρας με κάποιο ERP, αν υπάρχουν extensions προμηθευτών που μεταβάλουν το απόθεμα αυτόματα από κάποιο XML ή αν κάποιος τρίτος έχει πρόσβαση στο API και πραγματοποιεί μεταβολές στη βάση εν αγνεία σας (λίγο απίθανο το τελευταίο).

Από μόνο του το OpenCart όπως αντιλαμβάνεσαι δεν γίνεται να κάνει κάτι.

Πρώτα έλεγξε αυτά που είπαμε πριν, 99% θα οφείλεται είτε σε ανθρώπινο λάθος ή σε πρόβλημα που μπορεί να έχει το extension που βάλατε. Προσωπικά θα πόνταρα πρώτα στο ανθρώπινο λάθος.

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!