OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Αναφορές νέων & επίλυση γνωστών bugs.
Από xristosgr
#6102
καλησπέρα
αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα σχετικά με το πεδίο email
σε πολύ μεγάλο ποσοστό πλέον 20% οι πελάτες οταν πάνε να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους βγάζει μήνυμα το email δεν υπάρχει (τσεκαρισμένο δεκάδες φορές οτι βάζουν σωστά το email και ακόμα και με refresh Και διαγραφή cookies αν προσπαθήσουν ξανα θα το βγάλει το ίδιο σφάλμα)
οπότε δεν μπορεί και να ολοκληρωθεί η παραγγελία

της οποίες παραγγελίες τις βλέπω εγώ σαν Missing order και αν παω να αλλάξω την κατάσταση σου τους βγάζει μήνυμα (επισυναπτώμενο)

εχω την έκδοση 2.0.3.1

οποιος μπορεί να μου δώσει κάποια λύση θα ήμουν ευγνώμων
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#6104
Καλημέρα,

Το popup σφαλμα στη javascript που δείχνεις δεν βοηθάει σε αυτήν την περίπτωση για τον εντοπισμό του προβλήματος καθώς μπορεί να οφείλεται σε διάφορες αιτίες που μπορεί να πηγάζουν από σφάλμα σε PHP script. Αρχικά έλεγξε τα ακόλουθα:

- Υπάρχουν σχετικές καταγραφές στο error log του opencart;
- Tο πρόβλημα παρουσιάζεται στην παραγγελία όταν είναι ενεργό κάποιο συγκεκριμένο extension όπως μέθοδος αποστολής / πληρωμής / σύνολο παραγγελίας;
- Αν έχεις κάνει χειροκίνητες τροποποιήσεις ή με vQmods/OCMODS, έλεγξε/απενεργοποίησε τα και δες αν το πρόβλημα εμφανίζεται ξανά.

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!