OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Χαλαρές συζητήσεις που δεν αφορούν απαραίτητα το Opencart.
#7402
Καλημέρα σας.

Έχουμε ένα γραφείο ( software development ) περίπου 1,5 χρόνο. Για τα e-shop δουλεόυμε με το Open Cart και έχω κάποιες απορίες / ερωτήσεις για το πως εσείς διαχειρίζεται κάποια πράγματα. Θα χωρίσω τις ερωτήσεις μου σε 3 :
Πριν την κατασκευή, στην κατασκευή, και μετά την κατασκεύ(συντήρηση).

1) Ερωτήσεις πριν την κατασκευή
  • Μερικοί πελάτες δεν έχουνε κάποιο εμπορικό λογισμικό και δεν κρατάνε κωδικούς μ περιγραφές προϊοντων κ.τ.λ. Εμείς τους βρίσκουμε μια κωδικοποίηση για τα προϊοντα τους και τους βάζουμε να γράψουν την λίστα στο Excel για να τα περάσουμε. Εσείς πως το διαχειρίζεσται αυτό το κομμάτι ;
  • Όταν κάνουμε συννενόηση με τους πελάτες συνύθως τους λέμε ότι περνάμε π.χ. εμείς μέχρι 100 προϊόντα. Τα υπόλοιπα η τα περνάνε η με κάποιο εξτρά κόστος τα περνάμε εμείς. Εσείς πως το διαχειρίζεσται αυτό ;
2) Ερωτήσεις στην κατασκευή
  • Όταν περνάμε τα προϊόντα , τα περνάμε ένα-ένα και είναι χρονοβόρο. Εσείς πώς το κάνετε ;
  • Όταν τα προϊόντα έχουνε πολλαπλές φωτογραφίες τότε χρειάζεται να επιλέγουμε ένα-ένα τις εναλλακτικές και είναι χάσιμο χρόνου καθώς το opencart δεν κρατάει τον τελευταίο φάκελο που έχω μείνει και ξεκινάει απο το root. Τι κάνετε για αυτό ;
  • Όταν έχουμε ένα e-shop ένδυσης το προϊόν έχει χρώμα και σε κάθε χρώμα μέγεθος. Αυτό πως το κάνετε ; Εμείς γράψαμε custom κώδικα . Μήπως γίνεται μέσα απο το OC ;
Μετά την κατασκευή
  • Μερικοί πελάτες δυσκολεύονται στην διαχείριση των e-shop. Λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνουν. Τι λύσεις θα μπορούσα να τους δώσω ; Έχετε κάποια εσείς ;
  • Εμείς μετα την κατασκευή χρεώνουμε μόνο το ετήσιο hosting ; Αν χρειαστεί κάποια αλλαγή τότε την κάνουμε με χρέωση ; Σε αυτό το κομμάτι πως δουλέυται ;
  • Χωρίς εμπορικό δυσκολεύονται να κρατήσουν απόθεμα. Εδώ τι μπορούμε να κάνουμε ;
  • Για όσους δεν έχουν εμπορικό έχετε να μου προτείνεται κάποιο το οποίο να έχει υποαστίριξη και να μην έχει θέματα ;
Ευχαριστώ
#7410
Καλησπέρα, Λοιπόν ...

Μερικοί πελάτες δεν έχουνε κάποιο εμπορικό λογισμικό και δεν κρατάνε κωδικούς μ περιγραφές προϊοντων κ.τ.λ. Εμείς τους βρίσκουμε μια κωδικοποίηση για τα προϊοντα τους και τους βάζουμε να γράψουν την λίστα στο Excel για να τα περάσουμε. Εσείς πως το διαχειρίζεσται αυτό το κομμάτι ;

Όταν κάνουμε συννενόηση με τους πελάτες συνύθως τους λέμε ότι περνάμε π.χ. εμείς μέχρι 100 προϊόντα. Τα υπόλοιπα η τα περνάνε η με κάποιο εξτρά κόστος τα περνάμε εμείς. Εσείς πως το διαχειρίζεσται αυτό ;
Τα eshop τα παραδίδουμε με demo περιεχόμενο. Κατά την παράδοση του eshop εκπαιδεύουμε τον πελάτη ή/και το προσωπικό πως να χειρίζονται το OpenCart και να περνάνε χειροκίνητα περιεχόμενο για να έχουν μία συνολική εικόνα της λειτουργίας της εφαρμογής. Στο demo περιεχόμενο εξοικειώνεται ο πελάτης στον δικό του χρόνο με τις λειτουργίες της εφαρμογής για ένα διάστημα και μόλις είναι έτοιμος, μας ενημερώνει και διαγράφουμε την βάση για να περαστεί περιεχόμενο παραγωγικού περιβάλλοντος.

Σχετικά με την εισαγωγή του περιεχομένου παραγωγικού περιβάλλοντος, αν δεν υπάρχει ERP με κατάλογο προϊόντων, ανάλογα τον τρόπο που επιθυμεί ο πελάτης είτε χρησιμοποιείται Excel όπως ανέφερες ή εφαρμογές import από προμηθευτές. Κάποιοι πελάτες προτιμούν και χειροκίνητη εισαγωγή. Σε κάθε περίπτωση το περιεχόμενο το εισάγει ο πελάτης είτε στο Excel ή χειροκίνητα. Αν υπάρξει συμφωνία να περάσουμε εμείς περιεχόμενο, αυτό γίνεται με χρέωση.

Οι εικόνες ανεβαίνουν απευθείας στον server με συγκεκριμένο directory tree και εξηγούμε στον πελάτη τα paths και την ορθή ονομασία αρχείων (παρέχουμε στον πελάτη εγχειρίδιο).

Μερικοί πελάτες δυσκολεύονται στην διαχείριση των e-shop. Λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνουν. Τι λύσεις θα μπορούσα να τους δώσω ; Έχετε κάποια εσείς ;
Δεν αναλαμβάνουμε έργα που οι πελάτες για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούν να ασχοληθούν hands on ή δεν διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό να ασχοληθεί με την διαχείριση του eshop.

Όταν έχουμε ένα e-shop ένδυσης το προϊόν έχει χρώμα και σε κάθε χρώμα μέγεθος. Αυτό πως το κάνετε ; Εμείς γράψαμε custom κώδικα .
Κι εμείς αν χρειαστεί custom. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις καταστημάτων Skroutz, σπάμε τις καταχωρήσεις ανά χρώματα και κρατάμε τα μεγέθη με επιλογές.

Εμείς μετα την κατασκευή χρεώνουμε μόνο το ετήσιο hosting ; Αν χρειαστεί κάποια αλλαγή τότε την κάνουμε με χρέωση ; Σε αυτό το κομμάτι πως δουλέυται ;
Παρέχουμε με την κατασκευή και δωρεάν φιλοξενία για ένα διάστημα ώστε ο πελάτης να παραλάβει το eshop "με το κλειδί στο χέρι" ακριβώς στο ποσό της προσφοράς που έλαβε χωρίς καμία επιπλέον χρέωση και για να έχει και μία αρχική δωρεάν εικόνα της ποιότητας φιλοξενίας που παρέχουμε.

Δεν δεσμεύουμε τους πελάτες σε σταθερά συμβόλαια υποστήριξης. Αν χρειαστεί υποστήριξη μετά την παράδοση του έργου, παρέχουμε την δυνατότητα αγοράς τετράμηνων πακέτων υποστήριξης 2 / 4 / 8 / 16 ωρών με έκπτωση ανά μεγαλύτερο πακέτο και επιπλέον έκπτωση ανά εργατοώρα αν ο πελάτης εξαντλήσει τις εργατοώρες του πακέτου του εντός 4 μηνών.

Χωρίς εμπορικό δυσκολεύονται να κρατήσουν απόθεμα. Εδώ τι μπορούμε να κάνουμε ;
Είτε χρησιμοποιείται το OpenCart ως αποθήκη που σημαίνει ότι τηρούμε ευλαβική εισαγωγή αποθεμάτων ή πάμε σε ERP.

Για όσους δεν έχουν εμπορικό έχετε να μου προτείνεται κάποιο το οποίο να έχει υποαστίριξη και να μην έχει θέματα ;
Συνήθως χρησιμοποιούμε Galaxy ή SoftOne γιατί έχουμε έτοιμες γέφυρες και κατά περιόδους έχουμε ασχοληθεί και με Entersoft και Pylon. Τώρα, σχετικά με την υποστήριξη των ERP ανοίγεις μεγάλη συζήτηση. Αυτό πραγματικά εξαρτάται κυρίως από την τεχνογνωσία του αντιπροσώπου του ERP που θα συνεργαστείς. Όσο πιο έμπειρος είναι ο αντιπρόσωπος, τόσο λιγότερες προωθήσεις αιτημάτων γίνονται στην μητρική εταιρία που σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου. Αν ο αντιπρόσωπος δεν έχει σχετική εμπειρία διασύνδεσης με eshop, μία υλοποίηση γέφυρας μπορεί να διαρκέσει και 6μηνο από τα back and forth ερωτήματα. Εσύ στέλνεις αίτημα στον αντοπρόσωπο και ρωτάς κάτι, ο αντιπρόσωπος προωθεί το αίτημα στην μητρική εταιρία, η μητρική κάνει κάποιο χρόνο να απαντήσει, κλπ κλπ. Άρα εάν είναι εφικτό επιλέγουμε έμπειρο συνεργάτη αντιπρόσωπο, η επιλογή του ERP είναι θέμα γούστου και κατά πόσο κουμπώνει εύκολα στις τρέχουσες ανάγκες του πελάτη. Υπάρχουν πελάτες που ξέρουν ακριβώς τι χρειάζονται και σου λένε θα εργαστούμε στο τάδε ERP και άλλοι που είναι ανοικτοί.

Ελπίζω να σε κάλυψα. Όταν ολοκληρωθεί η συζήτηση θα μεταφέρω το θέμα στην κατηγορία Opencart-Hellas Cafe που είναι καταλληλότερη για πιο χαλαρές συζητήσεις.

Ευγε Αλεξάνδρα! και σε ευχαριστούμε

Εικονες skroutz

Καλημέρα, Για αίτημα εμπορικής υποστήριξης, μπορε[…]

Καλησπέρα, Το OpenCart στέλνει email στον πελάτη […]

Σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!