OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν διαδικασίες εγκατάστασης / αναβάθμισης της εφαρμογής.
Από malam
#7236
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους,

έχω δύο eshop, το ένα σε έκδοση 2.0.3.1 και το άλλο σε έκδοση 3.0.3.3 και ήθελα να με βοηθήσετε να κατανοήσω κάποια πράγματα σχετικά με τις αναβαθμίσεις.

1.Γενικά ποια είναι η λογική, πότε πρέπει να αναβαθμίσω ένα site?

2.Για τo site 3.0.3.3, βλέπω ότι έχει βγει η έκδοση 3.0.3.7 έχει νόημα να το αναβαθμίσω, μόνο και μόνο για να είναι ενημερωμένο, έτσι ώστε να γίνεται πιο ομαλά κάθε φορά η ανανέωση στις νέες εκδόσεις, χωρίς μεγάλες αλλαγές?

3.Για το site 3.0.3.3, η έκδοση της php είναι 7.2.34 και μου λέει ότι χρειάζεται αναβάθμιση. Δεν θα υπάρχει πρόβλημα αν πάω απλά και κάνω αναβάθμιση στην έκδοση πχ 8?

3.Για το site 2.0.3.1, η έκδοση της php είναι 5.6.40 και μου λέει επίσης ότι χρειάζεται αναβάθμιση. Δεν θα υπάρχει πρόβλημα αν πάω απλά και κάνω αναβάθμιση στην έκδοση πχ 8?

4.Για το site 2.0.3.1, έχουν εγκατασταθεί επάνω διάφορα extension, πολλά από τα οποία δεν υπάρχουν σε νεότερες εκδόσεις, έχουν σταματήσει να ανανεώνονται. Επίσης, έχουν γίνει τροποποιήσεις στην βάση πως εγώ θα προχωρήσω στην αναβάθμιση?

5.Υπάρχουν κάποια άτομα εδώ μέσα που αναλαμβάνουν τέτοιες αναβαθμίσεις?

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, απλά είμαι πολύ μπερδεμένη.
Μαρία
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7237
Καλησπέρα, Χρόνια πολλά,

1. Η στρατηγική των αναβαθμίσεων που θα ακολουθήσεις εξαρτάται από το budget του πελάτη και πόσο πραγματικά είναι απαραίτητες οι λειτουργίες/βελτιώσεις που υπάρχουν στις νεότερες εκδόσεις. Άρα αναβαθμίζουμε μόνο όταν κρίνεται απαραίτητο από άποψη ασφαλείας, λειτουργιών/δυνατοτήτων, αισθητικής.

2. Οι εκδόσεις 3.x έχουν ελάχιστες διαφορές στη δομή της βάσης μεταξύ εκδόσεων και είναι σχετικά εύκολο να αναβαθμίσεις προσαρμόζοντας τη δομή της προηγούμενης έκδοσης στην νεότερη και αντικαθιστώντας τα core αρχεία του opencart. Εγώ πάντως δεν θα συμβούλευα πελάτη μου να κάνει αναβάθμιση σε τόσο minor έκδοση.

3. Προτείνω προς το παρόν να πας σε έκδοση 7.3.x / 7.4.x.

4.Για την έκδοση 2.x πρέπει να κάνεις τουλάχιστον τροποποίηση στο system/library/encryption.php και προετοιμάσου ψυχολογικά για αρκετές αλλαγές σε κώδικα επεκτάσεων και template. Είναι συχνό το φαινόμενο μετά από αλλαγή σε νεότερη PHP να γεμίζει error log. Η εκδόσεις μετά την 2.1.0.2 έχουν fix για πιθανό XSS. Μία (όχι ιδανική) λύση θα ήταν να πας σε 2.3.0.2 που θα είναι αρκετά ευκολότερο να βρεις αναβαθμίσεις ή να προσαρμόσεις τις υφιστάμενες επεκτάσεις +bonus αυτή η έκδοση δέχεται Journal 3. Προσωπικά θα συνιστούσα στον πελάτη νέο site σε 3.0.3.7, γιατί το site είναι τεχνολογία 2015.

5. Όλοι οι επαγγελματίες που ασχολούμαστε με το OpenCart μπορούμε να αναλάβουμε αναβαθμίσεις. Αυτό που πρέπει να δεις με τον πελάτη σου είναι το budget γιατί σε παλαιά sites ουσιαστικά γίνεται νέο site και migration περιεχομένου καθώς σχεδόν τίποτα δεν είναι ίδιο. Για παράδειγμα δεν εξυπηρετεί να πάρεις έτοιμο το design του Journal 2 και να το περάσεις στο 3 τη στιγμή που το 3 έχει άλλες δυνατότητες.
Από malam
#7238
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ήσουν πολύ κατατοπιστική για άλλη μια φορά.

Άρα για το site 3.x απλά αναβαθμίζω την php σε μια επόμενη έκδοση και για το site 2.x στήνω ένα από την αρχή και προσπαθώ να προσαρμόσω τα δεδομένα του.

Με τον όρο migration περιεχομένου τι ακριβώς εννοούμε? Το πέρασμα των περιεχομένων από το το ένα site στο άλλο?

Θα χρειαστώ σίγουρα τη βοήθεια του forum για όλο αυτό.

Σε ευχαριστώ και πάλι, Μαρία
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7239
Άρα για το site 3.x απλά αναβαθμίζω την php σε μια επόμενη έκδοση και για το site 2.x στήνω ένα από την αρχή και προσπαθώ να προσαρμόσω τα δεδομένα του.
ναί

Με τον όρο migration περιεχομένου τι ακριβώς εννοούμε? Το πέρασμα των περιεχομένων από το το ένα site στο άλλο?
ναί, για το migration αν δεν υπάρχουν μεταβολές στην δομή της βάσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις εργαλεία όπως το Εxcelport. Αλλιώς χρειάζεται σύγκριση της δομής της βάσης με τη νέα και τροποποίηση όπου χρειάζεται της δομής της υφιστάμενης βάσης ώστε να είναι συμβατή με τη νέα έκδοση.
Από malam
#7240
Ναι υπάρχουν αλλαγές στην βάση, το κακό είναι ότι κάποιες από αυτές τις έκαναν extension που δεν θα χρησιμοποιηθούν πλέον (γιατί πχ δεν είναι διαθέσιμα) ή θα αντικατασταθούν, και άλλες γιατί ήταν πραγματική ανάγκη.

Εκεί μάλλον δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός φαντάζομαι..

Έχετε να μου προτείνετε κάποιο εργαλείο που κάνει αυτή την σύγκριση που λέτε?

Ευχαριστώ και πάλι, Μαρία
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7241
Σύγκριση στη βάση μπορείς να κάνεις εξάγοντας τη δομή του υφιστάμενου με τη δομή μίας native έκδοσης. Υπάρχουν εφαρμογές που κάνουν σύγκριση αρχείων. Εγώ εργάζομαι σε Linux και χρησιμοποιώ το Meld. Για Windows υπάρχουν περισσότερες επιλογές. Από τη σύγκριση μπορείς να δεις ποιες στήλες δεν χρειάζονται και να τις διαγράψεις από το phpMyAdmin. Ωστόσο, αν χρησιμοποιήσεις κάποια εφαρμογή export/import απλά θα αγνοήσει τις επιπλέον στήλες που είναι πιο απλό.

Ευγε Αλεξάνδρα! και σε ευχαριστούμε

Εικονες skroutz

Καλημέρα, Για αίτημα εμπορικής υποστήριξης, μπορε[…]

Καλησπέρα, Το OpenCart στέλνει email στον πελάτη […]

Σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!