OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν διαδικασίες εγκατάστασης / αναβάθμισης της εφαρμογής.
Από pavlos11
#3094
Καλησπέρα.
Εκανα αναβάθμιση σε 2.2.0.0 . (από 2.1.0.1)
Ομως τώρα δεν μου ανοίγει η σελίδα. Τι έγινε λάθος? Μπορεί να γίνει επιδιόρθωση?
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#3095
Καλησπέρα,

Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι πήγε στραβά αν δεν έχουμε εικόνα της εγκατάστασης σου. Σε όλες τις διαδικασίες αναβάθμισης αναφέρεται ρητά ότι πρέπει να έχουν δημιουργηθεί προηγουμένως αντίγραφα ασφαλείας σε περίπτωση που αποτύχει η αναβάθμιση.
"1. BACKUP YOUR EXISTING STORE FILES AND DATABASE!!"
Αν δεν κράτησες αντίγραφα ασφαλείας και έκανες την αναβάθμιση online, μπορείς να ζητήσεις από την εταιρία hosting να επαναφέρει τον λογαριασμό σου σε πρότερη κατάσταση. Κάποιες εταιρίες διατηρούν backups και το κάνουν.
Από pavlos11
#3097
Καλησπέρα,

Ευτυχώς όμως η εταιρεία hosting είχε backup και έκανε αμέσως restore μόλις το ζήτησα.
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Από botonakis
#3140
Όταν κάνετε αναβαθμίσεις θα πρέπει να έχετε ενεργό το "καταγραφή σε error_log" και με το που γίνει η αναβάθμιση μετά να πάτε στον φάκελο: system -> logs -> error.log (ή error_log) και να δείτε τι καταγράφεται.

Φυσικά backup βάσης και αρχείων ΠΡΙΝ από κάθε κίνηση.

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!