Σελίδα 1 από 1

Καταχώριση παραγγελίας 2 φoρές στη βάση δεδομένων

Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2020, 17:50
από giota
Καλησπέρα σας,

αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα στο site μου καθώς κάθε παραγγελία μου καταχωρείται στον πίνακα oc_order 2 φορές παίρνοντας διαφορετικό order_id πχ 11 και 12 ενώ αφορά την ίδια παραγγελία. Στο διαχειριστικό εμφανίζεται πάντα αυτή με το order_id 11, αλλά τα google analytics μου φαίνεται να μπερδεύονται και να μην μετράνε τα σωστά orders.
Θα ήθελα να ρωτήσω είναι by default να αποθηκεύονται οι παραγγελίες 2 φορές στον πίνακα order_id ή πρέπει πρώτα να βρω γιατί συμβαίνει αυτό;

Αφορά opecart 2.3.0.2 και journal theme έκδοση 3.

Ευχαριστώ πολύ.

Re: Καταχώριση παραγγελίας 2 φoρές στη βάση δεδομένων

Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2020, 18:19
από htwp
Καλησπέρα,

έχεις δοκιμάσει να δεις αν στη σελίδα checkout όταν πατάει την καταχώρηση βγάζει λευκή σελίδα και ξανακάνει κάποιο refreshκαι μετά την καταχωρεί? (δοκίμασε εσύ να κάνεις μια τεστ παραγγελία αν όχι).

Κάποια αλλαγή τελευταία που έχεις κάνει? προσθήκη κάποιου extension? Οποιαδήποτε αλλαγή...

Το είχα συναντήσει κάποια στιγμή με extension products bundle .

Re: Καταχώριση παραγγελίας 2 φoρές στη βάση δεδομένων

Δημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2020, 14:43
από giota
Καλησπέρα,

ευχαριστώ για τις συμβουλές!
Δοκίμασα να κάνω τεστ παραγγελία αλλά δεν βγάζει κάποια λευκή σελίδα ούτε ξανακάνει κάποιο refresh και μετά να την καταχωρεί.
Δεν ξέρω πότε ακριβώς ξεκίνησε αυτό ώστε να θυμηθώ ακριβώς τι ευθύνεται, απλώς το παρατήρησα τώρα με τα analytics μου που δεν συμφωνούσαν και πιστεύω ότι ίσως αυτό ευθύνεται.
Επίσης, πέρασα ένα ένα τα extensions σε καινούριο "καθαρό" opencart και θέμα σε τεστ περιβάλλον και εκεί λειτουργεί κανονικά. Δεν μπορώ να καταλάβω που αλλού μπορεί να δημιουργείται αυτή η διπλοεγγραφή στον πίνακα order.

Re: Καταχώριση παραγγελίας 2 φoρές στη βάση δεδομένων

Δημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2020, 11:57
από Alexandra
Καλημέρα,

- Δες αν υπάρχουν ενεργά vQmods/OCMODS με τροποποιήσεις και απενεργοποίησε τα.
- Γύρισε το στο default template και δες αν το πρόβλημα εξακολουθεί.
- Έλεγξε τα events στα δύο καταστήματα αν είναι ίδια. Δες στο κατάστημα που παρουσιάζεται πρόβλημα αν υπάρχει κάποιο περίεργο event που προκαλεί την διπλοκαταχώρηση.
- Μήπως έχεις πληρωμή με Cardlink και κάποιος developer τροποποίησε το extension για quick checkout;
- Άνοιξε στο phpmyadmin τον πίνακα order, κάνε τις κινήσεις του checkout και σε κάθε κίνηση κάνε refresh τον πίνακα στο phpmyadmin για να δεις σε ποιο βήμα γίνεται η διπλοκαταχώρηση.