OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Από tekniksinc
#7004
Καλησπέρα σας,
διαχειρίζομαι ένα e-shop σε opencart 2.3.0.2 και ο πελάτης μου είπε ότι σύμφωνα με τον λογιστή του, πρέπει κάπως να φαίνονται τα έσοδα που έχει στο E-shop - δηλαδή να διαχωρίζονται κάπως από αυτά του φυσικού καταστήματος.
Ως τώρα φαίνονται όλα έσοδα του φυσικού καταστήματος μιας και κόβει την απόδειξη/τιμολόγιο και τη στέλνει με την παραγγελία.

Δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο άλλη φορά, ξέρει κάποιος κάτι; Ίσως με κάποιο πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης μπορεί να δηλώσει διαφορετικά τα έσοδα του e-shop; Ή μπορεί κάπως να βγάλει απόδειξη/τιμολόγιο απευθείας από το opencart τα οποία μετράνε σαν διαφορετικά;
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7005
Καλησπέρα,

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Οι παραγγελίες του OpenCart περνάνε σε κάποιο ERP με γέφυρα;

Σε κάθε περίπτωση, αν για οποιονδήποτε λόγο θέλει να διαχωρίζει λογιστικά τα έσοδα από μία πηγή, υπάρχει η έννοια της "Σειράς" παραστατικού που είτε μέσω ERP είτε χειρόγραφα γνωρίζει ο λογιστής του πως να τον κατευθύνει.
Άβαταρ μέλους
Από d-w.gr
#7022
Το να θέλει να διαχωρίσει τα έσοδα από το eshop δεν είναι κακό.
Όμως δεν πρέπει να συγχέουμε το ότι το eshop είναι απλά ένα σύστημα παραγγελιών το οποίο μάλιστα οι περισσότεροι δεν το λειτουργούν by the book.
Μια παραγγελία μπορεί να έρθει, να μην υπάρχει το προϊόν και να μείνει σε εκκρεμότητα για πάντα.
Επιπλέον τι γίνεται με τις τηλεφωνικές παραγγελίες;

Εμείς συνιστούμε στους κατόχους να ξεχωρίζουν τις πωλήσεις, περισσότερο για στατιστικούς λόγους.
Αυτό μπορεί γίνει βάζοντας ένα prefix/suffix στον κωδικό του πελάτη στο ERP ή κάποιο αναγνωριστικό στο παραστατικό πώλησης, ή έστω χρήση διαφορετικών σειρών.

Κάτι αντίστοιχο μπορεί να κάνει και ο πελάτης σου.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7028
@d-w.gr

Καλησπέρα,

Επειδή ο ίδιος πελάτης μπορεί να αγοράσει και από το φυσικό κατάστημα κάποιες φορές, αν χρησιμοποιείς πρόθεμα στη γέφυρα θα ανοίξεις δύο καρτέλες για τον ίδιο πελάτη. Μπορείς καλύτερα να χρησιμοποιείς ένα έξτρα πεδίο στο ERP που θα ενημερώνεται με 1 όταν εκδοθεί παραστατικό από τηλεφωνική παραγγελία ή γίνει αγορά απευθείας από το κατάστημα και από τη γέφυρα δεν θα το στέλνεις καθόλου ή θα το στέλνεις μηδέν. Μετά με μία αναζήτηση του πεδίου είναι πολύ απλό να δεις τις πωλήσεις από φυσικό κατάστημα και από Opencart και να δεις και πόσες παραγγελίες ο ίδιος πελάτης έκανε στο φυσικό και Online.
Άβαταρ μέλους
Από d-w.gr
#7029
Αυτό που ενδιαφέρει τους περισσότερους, είναι από που ήρθε ο πελάτης με την πρώτη παραγγελία, (τουλάχιστον στους περισσότερους πελάτες μου) και όχι αν η συγκεκριμένη πώληση έγινε μέσω του eshop ή τηλεφωνικά ή από το φυσικό κατάστημα.

Φυσικά ισχύει ο τρόπος που λες και εφαρμόζεται σε αρκετές περιπτώσεις όπως ανέφερα και πιο πάνω.
Όσο αφορά τις διπλές εγγραφές, κάποιες φορές είναι αναπόφευκτες λόγω του ότι οι ίδιοι οι πελάτες έχουν πολλαπλά email ή τηλέφωνα, οπότε ακόμη και εκεί είναι δύσκολο να το περιορίσεις.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7030
Όσο αφορά τις διπλές εγγραφές, κάποιες φορές είναι αναπόφευκτες λόγω του ότι οι ίδιοι οι πελάτες έχουν πολλαπλά email ή τηλέφωνα, οπότε ακόμη και εκεί είναι δύσκολο να το περιορίσεις.
Αυτό πες το ξανά... σε πελάτες λιανικής είναι αναπόφευκτο.
Άβαταρ μέλους
Από htwp
#7031
Σε τέτοια περίπτωση που μου το έχουν αναφέρει έχω προτείνει το εξής:

Εάν γίνεται online η παραγγελία καταγράφεται, εάν υπάρχει αγορά μέσω του φυσικού καταστήματος να δημιουργείται η παραγγελία πάλι ηλεκτρονικά μέσω του opencart. Στο τέλος όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία υπάρχει στην κατάσταση της παραγγελίας το "Ολοκληρώθηκε" και εκεί προσθέτουμε άλλο ένα που μπορεί να λέγεται "Ολοκληρώθηκε Κατάστημα" ή όπως αλλιώς θέλει ο πελάτης. Στο τέλος μπορεί να "τραβάει" αναφορά με βάση την κατάσταση της παραγγελίας.

Για παράδειγμα από 01/01/2020 έως 31/12/2020 Αναφορά για "Ολοκληρώθηκε Κατάστημα" οπότε είναι ότι αγορές έχουν γίνει από το φυσικό.

ή 01/01/2020 έως 31/12/2020 Αναφορά για "Ολοκληρώθηκε" για τις αγορές online.
Από tekniksinc
#7032
Δεν υπάρχει κανένα ERP. Ο άνθρωπος κόβει αποδείξεις από την ταμειακή και τιμολόγια (χειρόγραφα από όσο ξέρω). Απλά ό,τι και να γίνει (πώληση στο κατάστημα ή μέσω του e-shop), κόβει την απόδειξη και τη δίνει ή τη βάζει στην παραγγελία. Οπότε όλα φαίνονται το ίδιο χωρίς να διαχωρίζονται κάπως.
Από dhmm
#7034
Να βάλει τις αποδείξεις μια φωτοτυπία απο το e-shop σε άλλο φάκελο και ν τα δώσει στον λογιστή.
email μέσω SMTP

Καλημέρα, Το έχω δοκιμάσει και με ssl:////mail.m[…]

Απλά να αναφέρω ότι με ένα πρόσθετο έγινε αυτό που[…]

Καλησπέρα, πως μπορώ να προσθέσω το usergroup στο […]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!