OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#7423
Καλημέρα σας

Δεν το άνοιξα στο OpenCart Cafe διότι το τελευταίο post είναι απο τον Γενάρη. Αν και το θέμα δεν έχει σχέση με Opencart είπα να πάρω μια γνώμη.

Έχουμε μια web εφαρμογή στην οποία ο πελάτης βλέπει το απόθεμα τον προϊόντων του.

Θέλει να αγοράσει μια εμπορική εφαρμογή. Αυτό που έχει ζητήσει απο μας είναι να του κάνουμε να ενημερώνεται το απόθεμα που έχουμε στην δικιά μας web εφαρμογή απο το καινούργιο εμπορικό.... Εδώ αν είχαμε γράψει εμείς το εμπορικό θα ήταν εύκολο. Το να το ζητήσουμε από την εταιρία που θα το αγοράσει να κάνει μια γέφυρα για εμάς μου φαίνεται λίγο δύσκολο.

Οι λύσεις που έχω και με προβληματίζουν είναι :

Να φτιάξουμε ένα API με το οποίο η εμπρική εφαρμογή να ενημερώνει την web εφαρμογή μας. Εδώ πρέπει να ζητήσουμε απο την εταιρία που θα αγοράσει να κάνει αλλαγές και δεν ξέρω καν αν θα ασχοληθούν...
Να φτιάξω και μια τοπική εφαρμογή η οποία να διαβάζει απο την βάση της εμαρμογής και να στέλνει στο δικό μας. Εδώ έχω διάφορα θέματα καθώς πρέπει να είναι τοπική βάση για να δουλέψει αυτό. Αλλιώς credentials, cloud e.t.c μπλέκει το θέμα.
Να βάλω στην τοπική βάση του λογισμικού triggers και με κάποιο τρόπο να ενημερώνο το δικό μου πρόγραμμα. Εδώ το πρόβλημα είναι τα triggers. Δεν θέλω να πειράξω βάση αλλουνών.
Να πάρουμε ένα export απο το πρόγραμμα με το οποίο να κάνει ένα import στο δικό μας. Εδώ το πρόβλημα είναι ότι δεν θα είναι σωστά τα δεδομένα μέχρι να κάνει import.

Έχετε καμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω ; Υπάρχει βέβαια και το εξής πρόβλημα. Ο καθένα μπορεί να έχει άλλη εμπορική εφαρμογή.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
#7424
Καλησπέρα

Δεν το άνοιξα στο OpenCart Cafe διότι το τελευταίο post είναι απο τον Γενάρη. Αν και το θέμα δεν έχει σχέση με Opencart είπα να πάρω μια γνώμη.
Δεν πειράζει, για να το χρησιμοποιούμε είναι. Το προηγούμενο θέμα σου μετακινήθηκε εκεί.

Λοιπόν... σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει το απαραίτητο budget για να γίνει σωστά η δουλειά με API ή λείπει η διάθεση, ο χρόνος, οι συνάδελφοι δεν είναι πολύ συνεργάσιμοι, κλπ, κλπ...

- Η πιο απλή λύση είναι να ζητήσεις από την εταιρία αντιπρόσωπο του ERP να παράγει ανά τακτά διαστήματα πχ 5 λεπτά ένα JSON ή CSV, ή XML με τα προϊόντα που τα αποθέματα έχουν αλλάξει και να το αποθηκεύει κάπου. Το τραβάς με Cron και ενημερώνεις. Επίσης θα παράγεται μία φορά την ημέρα ένα δεύτερο πλήρες αρχείο με τα αποθέματα όλων των προϊόντων και θα εισάγεται στο eshop πρωινές ώρες. Η εισαγωγή μπορεί να γίνεται με οποιαδήποτε έτοιμη επέκταση import. Η λύση αυτή έχει το μειονέκτημα ότι δεν είναι ανά πάσα στιγμή ενημερωμένο το απόθεμα.

- Μία σωστότερη λύση εάν το ERP έχει δυνατότητα trigger σε αλλαγές αποθέματος, δημιουργία JSON και post σε URL με τα προϊόντα που τα αποθέματα τους έχουν αλλάξει. Φτιάχνεις εσύ ένα script με απλό API που θα δέχεται το POST των αποθεμάτων σε JSON. Για καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο χρόνο lock tables, μπορείς να έχεις έναν δευτερεύοντα πίνακα με το id και το απόθεμα των προϊόντων. Από το script θα ανανεώνεται αυτός ο πίνακας με loop και μετά με SQL UPDATE JOIN θα συσχετίζεις τον δευτερεύοντα πίνακα με τον πίνακα product και θα γίνεται ο συγχρονισμός σε κλάσμα δευτερολέπτου με απειροελάχιστο lock. Αν υπάρχει κάποιο cache πχ redis, σε επόμενο βήμα μπορείς να διαγράφεις τα cached προϊόντα που άλλαξε το απόθεμα τους.
#7425
@Alexandra σε ευχαριστώ πραγματικά για όλες τις απαντήσεις άλλη μια φορά.

Η εφαρμογή μας θα είναι multi-tenant και συνδρομητική. Εκεί εμπλέκονται λιγάκι τα πράγματα. Αν πάνε όλα καλά παίζει να καταφέρουμε να το τρέξουμε πανελλαδικά ( μακάρι ).
Προσπαθώ να βρώ τρόπους ώστε να μην χρειαστεί ο κόσμος να αλλάζει το εμπορικό.
Ήδη μηλάω με softone. Να δούμε τι θα μας βγεί. Ελπίζω στο τέλος πως θα καταφέρουμε.
Ευχαριστώ και πάλι
#7426
Σε παλαιότερες συνεργασίες και συζητήσεις που είχα με αντιπροσώπους Softone, είχα θέσει ανάλογο αίτημα και μου είχαν αναφέρει ότι το Softone δεν μπορεί να κάνει κλήση αλλά μόνο να δέχεται. Για να είναι σωστή μία τέτοια υλοποίηση θα πρέπει να μπορεί το ERP την στιγμή που αλλάζουν κάποια δεδομένα να κάνει απομακρυσμένη κλήση σε API στο eshop και να συγχρονίζει ότι χρειάζεται. Οποιαδήποτε λύση συγχρονισμού ανά τακτά χρονικά διαστήματα έχει θέματα -ειδικά σε υλοποιήσεις eshop για μεγαλύτερες εταιρίες που έχουν πάνω από ένα φυσικά καταστήματα και το eshop λαμβάνει αποθέματα από μία κεντρική αποθήκη που εξυπηρετεί παράλληλα και τα φυσικά καταστήματα.

Καλησπερα, πολυ ωραια θα το ψαξω περαιτερω Ευχαρ[…]

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει. Στείλε αν θες ένα ερώτη[…]

Καλημέρα 1. Ο λόγος που σου πρότεινα subdomain εί[…]

Επειδή το ερώτημα δεν αφορά τη μετάφραση, καλύτερα[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!