OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Από malam
#7857
Καλημέρα σε όλους, συμβαίνει κάτι παράξενο εδώ και δύο εβδομάδες στο eshop μας και δεν ξέρω πως να το διορθώσω και από που να ξεκινήσω. Έχουμε OC 2.0.3.1 και journal 3. Μέσα σε 2 εβδομάδες εμφανίστηκαν 3 παραγγελιές που κάποια προϊόντα δεν είχαν νούμερο. Στις 2 παραγγελίες, οι πελάτες λένε ότι δεν τα παρήγγειλαν αυτά τα ρούχα και ότι τα χρεώθηκαν, και στην τρίτη παραγγελία, ο πελάτης είπε ότι τα παρήγγειλε κανονικά, απλά δεν είχε μπει το νούμερο. Το νούμερο είναι προαπαιτούμενο σε όλα τα προϊόντα μας και το site δουλεύει σφαίρα, από το 2015. Πρώτη φορά βγάζει αυτό το πρόβλημα. Έχετε να μου προτείνετε κάτι; Όσες δοκιμές και αν έκανα, μου δείχνει ότι δουλεύει καλά.

Ευχαριστώ, Μαρία
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7862
Καλησπέρα,

Έλεγξε αν οι παραγγελίες έχουν κάποια κοινά στοιχεία, όπως μέθοδος πληρωμής, τύπος browser, τύπος συσκευής, κλπ.
Από malam
#7865
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν βλέπω κοινά σημεία στις παραγγελίες, σε μια παραγγελία μόνο, το ένα προϊόν είναι 2 φορές περασμένο, μια με νούμερο και μια χωρίς νούμερο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αφού δεν μπορεί να μπει προϊόν στο καλάθι χωρίς να έχεις επιλέξει νούμερο. Πως καταχωρούνται αυτά χωρίς νούμερο?
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7869
Καλησπέρα,

Χωρίς εικόνα των τροποποιήσεων/επεκτάσεων που υπάρχουν στο κατάστημα, είναι δύσκολο να βρούμε από εδώ την αιτία σε αυτό που αναφέρεις.

Καλησπέρα, Ναι, με 15000 θα είσαι σιγουρα οκ. Για[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!