OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής.
Από ckesisis
#5716
Καλησπέρα στην ομάδα,

Διαθέτω ενα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο από WooCommerce πρόκεται να γίνει migration σε OpenCart.

Έχω να κάνω τις εξής ερωτήσεις μιας και είμαι αρχάριος στο OC.

1) Πως μπορώ να βάλω επιλογή Απόδειξης ή Τιμολογίου
2) Αφού κάνω το 1, υπάρχει δυνατότητα για Conditional Fields; Π.χ. Εταιρεία, ΑΦΜ, ΔΟΥ στην περίπτωση τιμολογίου;
3) Χρησιμοποιώ JOURNAL 3. Υπάρχει τρόπος να αλλάξω την διάταξη των checkout sections;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
Από d-w.gr
#5717
Εγώ έχω βάλει ένα custom field στους πελάτες που το λέω 'ΑΦΜ (για τιμολόγιο):'
Στο checkout, όποιος θέλει τιμολόγιο το συμπληρώνει.

Πλέον σε όλες τις σύγχρονες εμπορικές εφαρμογές έχεις δυνατότητα να αντλήσεις τα στοιχεία του πελάτη μόνο με το ΑΦΜ.

Οπότε, οτιδήποτε άλλο πεδίο είναι περιττό.

Από εκεί και πέρα, έχω χρησιμοποιήσει ένα extension ( exibir-campos-personalizados.oc30.ocmod ) για να μου φέρνει το custom field στο email.

Για την τελευταία σου ερώτηση, πιστεύω πως μπορείς να κάνεις ένα αίτημα στο support του journal και αν θες γράψτο και εδώ να το δουν και οι υπόλοιποι.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#5718
Καλησπέρα,

Αν δεν χρησιμοποιείς ομάδες πελατών, μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ως conditional εμφάνισης ή όχι των πεδίων τιμολογίου ονομάζοντας τον default χρήστη "Απόδειξη" και δημιουργώντας έναν ακόμα χρήστη "Τιμολόγιο" και αναθέτοντας του τα αντίστοιχα custom fields. Τη διάταξη μπορείς να την αλλάξεις με τη σειρά ταξινόμησης στα custom fields.
#6303
Αναφορικά με την ανάγκη επιλογής απόδειξης / τιμολογίου να κάνω μία ενημέρωση για όποιον διαβάσει αυτό το άρθρο και ενδιαφέρεται, ότι διαθέτουμε εμπορική επέκταση επιλογής απόδειξης / τιμολογίου για OpenCart 3.0.3.2 με Journal 3 one page checkout.