OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής.
Από OldMen
#3768
Δεν ξέρω αν είμαι offtopic, αλλά έχω κι εγώ ένα θέμα γιατί δεν μου στέλει κωδικό στον χρήστη όταν το αιτείται. Ανέβασα το αρχείο fsockopen_test.php και πήρα αυτό το μήνυμα:
openssl = enabled
fsockopen function is enabled
default_socket_timeout= 60
1. ERROR: ssl://smtp.gmail.com:465 Connection timed out (110)
2. ERROR: tls://smtp.gmail.com:465 Connection timed out (110)
3. ERROR: tls://smtp.gmail.com:587 (0)
Είμαι σε dedicated server απλώς να αναφέρω και σε 1.5.6.4.
Επίσης τα παιδιά που νοικιάζω τον σέρβερ μου είπαν το εξής:
"Στις ρυθμίσεις του OpenCart, είναι δηλωμένο κάποιο πραγματικό account στο να συνδέεται με SMTP και να στέλνει email ή είναι δηλωμένο να λειτουργεί με PHP email function; Αν ισχύει το τελευταίο, επειδή το έχουμε απενεργοποιημένο από το server για λόγους ασφαλείας, δοκιμάστε να ορίσετε στοιχεία SMTP για το email.
Η θύρα 465 στην SMTP είναι ήδη ανοιχτή."


Μπορείτε μήπως να βοηθήσετε;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος OldMen την 17 Αύγ 2016, 17:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#3769
Μόνο αυτό έχει πρόβλημα, κατά τ' άλλα η αποστολή email λειτουργεί;
Από OldMen
#3770
Ναι λειτουργεί γιατί μιλάμε για Online delivery που δέχεται την παραγγελία του πελάτη όπως πάει σε αυτόν και την εκτυπώνει στο κατάστημα με ένα αγορασμένο πρόγραμμα.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#3771
Τότε όντως είσαι offtopic, δοκίμασε να απενεργοποιήσεις ότι mods έχεις στο κατάστημα σου για να δεις αν επηρεάζουν την αποστολή κωδικού. Αν δεν λυθεί άνοιξε νέο θέμα.
Από OldMen
#3772
Πάντως για να μην ανοίγω νέο θέμα δίχως λόγο, ήταν όντως ένα module για εγγραφή newsletter που χτυπούσε προφανώς και δεν έφηνε να φύγει το email. Το απενεργοποίησα αφού δεν το χρειαζόμουν και ιδιαίτερα και όλα καλά.
Ευχαριστώ.
Από nick1
#5643
καλησπερα σας.
αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα(οταν καπιος πελατης παραγγελνει κατι δεν μου ερχεται εμαιλ με την παραγγελια οπως γινοταν στην αρχη- ουτε οταν κανω τροποποιηση την παραγγελια απο pending σε shipped δεν πηγαινει email στον πελατη για ενημερωση) το οποιο δε μπορω να λυσω με τιποτα.εκανα και ολα τα προηγουμενα που γραφουν οι συναγωνιστες αλλα τιποτα.
εχετε να προτεινετε κατι?
μπορει καποιος να μου πει τι πρεπει να γραψω στα παρακατω πλαισια ?δειτε συνημμένο παρακαλω.
ευχαριστω!
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#5644
Καλησπέρα, επικοινώνησε με την εταιρία που σου κάνει hosting και ρώτησε τους αν το PHP mail() function είναι απενεργοποιημένο.
Από nick1
#5645
δυστυχως η εταιρια που το εχει φτιαξει εχει κλεισει και τωρα παλευω μονος μου μπας και το φτιαξω.αυτο που μπορω να το κοιταξω?
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#5646
Αν έχεις πρόσβαση στα αρχεία του server με ftp ή cpanel φτιάξε ένα αρχείο ονομασέ το info.php ανεβασέ το και γράψε
Κώδικας: Επιλογή όλων
 <?php phpinfo(); ?> 
μετά άνοιξέ το domainsou.gr/info.php
ψάξε για sendmail_path και αν έχει τιμή κάτι τέτοιο /usr/sbin/sendmail -t -i
τότε είναι enable η PHP mail() function

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!