OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής.
Από el Greco
#986
Ναι κανονικά. Μπορεί να είναι πρόβλημα από τον server; Να μην δίνει για κάποιο λόγο δικαιώματα;
Κώδικας: Επιλογή όλων
		$message .= '--' . $boundary . '--' . $this->newline;                             //line 144

		if ($this->protocol == 'mail') {
			ini_set('sendmail_from', $this->from);

			if ($this->parameter) {
				mail($to, '=?UTF-8?B?' . base64_encode($this->subject) . '?=', $message, $header, $this->parameter);
			} else {
				mail($to, '=?UTF-8?B?' . base64_encode($this->subject) . '?=', $message, $header);
			}
		} elseif ($this->protocol == 'smtp') {
			$handle = fsockopen($this->hostname, $this->port, $errno, $errstr, $this->timeout);

			if (!$handle) {
				trigger_error('Error: ' . $errstr . ' (' . $errno . ')');                                    //line 156
				exit();					
			} else {
				if (substr(PHP_OS, 0, 3) != 'WIN') {
					socket_set_timeout($handle, $this->timeout, 0);
				}
Αυτό είναι το σημείο που χτυπάει...
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#991
Ρώτησε τον hoster σου αν έχει μπλοκάρει το port 465. Δοκίμασε το port 587 πρώτα με τις παραπάνω ρυθμίσεις και μετά με tls:// αντί για ssl://
Από el Greco
#1000
Από την εταιρία με ενημέρωσαν οτι η πορτα είναι ανοικτή κανονικά.

Εχω δοκιμάσει όλους τους συνδιασμούς, αλλα δεν εχει γίνει λειτουργικό το email. Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να δω. Οτιδήποτε αλλο περνάει από το μυαλό σου σχετικά με το θέμα θα με βοηθήσει πολύ. Δεν γίνεται το κατάστημα να μην δέχεται τα hotmail...
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1029
Σε αυτό το στάδιο δεν μπορώ δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο γιατί καλύψαμε τα βασικά. Στα προβλήματα αποστολής/παραλαβής email υπάρχουν πάρα πολλές πιθανές αιτίες προβλημάτων που μόνο αν είχα απευθείας εικόνα των πραγματικών ρυθμίσεων σου και του διακομιστή θα μπορούσα να έχω άποψη.
Άβαταρ μέλους
Από Arthouros
#1031
Αν στείλεις κανονικά email όχι από την διαχείριση του Opencart τι γίνεται ;
Και μετά δοκίμασε να στείλεις ένα Newsletter από την διαχείριση και από εκεί έχεις πρόβλημα ;

Από εκεί και πέρα αυτό που θα πρότεινα εγώ τουλάχιστον είναι να στεγάσεις τα email σου σε κάποια ποιο σοβαρή εταιρία όπως η google η microsoft ..

Google :
http://www.google.com/enterprise/apps/business/

Office 365
http://office.microsoft.com/en-us/business/

Rackspace Mail
http://www.rackspace.com/email-hosting

Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ την εταιρία Zoho μέχρι τώρα καλά πάει δεν έχω θέματα :)

Ελπίζω να βοήθησα :)
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1032
Κι εγώ προτείνω Zoho για λήψη/αποστολή και Mandrill για αποστολή ;)
Από el Greco
#1070
Δοκίμασα με το zoho και ενώ σε απευθείας αποστολή μεταξύ των λογαριασμών και λαμβάνει και στέλνει, όταν χρησιμοποιώ την φόρμα επικοινωνίας ή εκτελώ παραγγελία συνεχίζει να πετάει το μήνυμα
Κώδικας: Επιλογή όλων
Warning: fsockopen(): unable to connect to ssl://smtp.zoho.com:465 (Connection timed out) in /system/library/mail.php on line 153Notice: Error: Connection timed out (110) in /system/library/mail.php on line 156
δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου επιτρέπει..
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1072
Το πιθανότερο είναι να υπάρχει κάποια παράλειψη/λάθος με τις ρυθμίσεις σου ή να υπάρχει θέμα με τις ρυθμίσεις σου σε σχέση με το hosting account σου. Επειδή οι συνδυασμοί πιθανών παραλείψεων/λαθών και ιδιαιτεροτήτων των διαφόρων οικονομικών hosting accounts είναι πάρα πολλές, δεν είναι εύκολο να σε βοηθήσουμε αν δεν έχουμε απευθείας εικόνα του συστήματος και του τι έχεις κάνει.
Από el Greco
#1189
Καλημέρα, σαν feedback να αναφέρω οτι το πρόβλημα διορθώθηκε μόλις εγκατέστησα ssl στο site. Τώρα όλα τρέχουν καλώς με τις απλές ρυθμίσεις του Mail.

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Vqmod and SEARCH NOT FOUND

Καλησπέρα, έχω ένα xml που βγάζει αυτό το λάθος […]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!