OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#1561
Καλημέρα :)

Αναπτύσω ένα eshop με το opencart και υπάρχουν πελάτες που δεν έχουν email..

Πως μπορώ να τους διαχειριστώ μέσα από το opencart; Να τους καταχωρήσω στο κατάστημα για να έχω το ιστορικό των αγορών τους...

Από ότι έχω καταλάβει έως τώρα, το email είναι εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο του πελάτη όσον αφορά το opencart έτσι όπως είναι στημένο...

Αυτή τη στιγμή, δειχνει να έχω δύο επιλογές:
1) Να μην καταχωρώ το email και να προσαρμόσω τον κώδικα του OpenCart ώστε να μην είναι απαραίτητο το email για να καταχωρηθεί ο πελάτης και η παραγγελία του και το υπόλοιπο διαδικαστικό του κομμάτι..
2) Να χρησιμοποιώ σε όλους τους πελάτες που δεν έχουν email, ένα δικό μου, το ίδιο κάθε φορά... Βέβαια δεν ξέρω αν το δέχεται το Opencart να μην είναι μοναδικό το πεδίο που καταχωρεί το email...

Έχετε κάτι να μου προτείνετε;

Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων για το χρόνο σας

Καλή μας συνέχεια :)
#1564
Καλησπέρα, καλωσόρισες στην Ελληνική κοινότητα OpenCart.

Από τις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις η ευκολότερη είναι η πρώτη και μπορείς να την υλοποιήσεις ως εξής. Όσοι πελάτες διαθέτουν email θα μπορούν να εγγράφονται κανονικά δηλώνοντας το email τους και όσοι πελάτες δεν διαθέτουν email θα μπορούν να εισάγουν ένα username ή το τηλέφωνο τους. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να απενεργοποιήσεις το email validation στην εγγραφή πελατών, στην τροποποίηση λογαριασμού και στην αγορά ως επισκέπτης.
Μετά, κατά την αποστολή email σε παραγγελίες, σε ανανεώσεις παραγγελιών κλπ, θα πρέπει να φτιάξεις ένα δικό σου validation που να ελέγχει αν το email είναι έγκυρο και να αποστέλλει email ή αν είναι απλό username και να μην αποστέλλει.

Υ.Γ. Αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον θα έχεις κάποιο μυστήριο περίεργο πελάτη με κατάστημα Β2Β που θεωρεί ότι οι συνεργάτες του δεν πρόκειται να ασχοληθούν για να δημιουργήσουν λογαριασμό email γιατί υποτίθεται ότι είναι αδιάφοροι ή άσχετοι με τεχνολογία. Σε αυτή την περίπτωση είναι προτιμότερο να πείσεις τον πελάτη σου να συνειδητοποιήσει ότι ζούμε στον 21 αιώνα και να σοβαρευτεί με τον τρόπο που εργάζεται και με ποιους συνεργάζεται, παρά να κάνεις όλα τα παραπάνω.

Γεια σας. Χρησιμοποιώ το OC 3039 με το Journal και[…]

Πολύ καλά κάνεις και το λες, εννοείτε ότι χρειάζετ[…]

email μέσω SMTP

Καλημέρα, Το έχω δοκιμάσει και με ssl:////mail.m[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!