αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα σχετικά με το πεδίο email
σε πολύ μεγάλο ποσοστό πλέον 20% οι πελάτες οταν πάνε να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους βγάζει μήνυμα το email δεν υπάρχει (τσεκαρισμένο δεκάδες φορές οτι βάζουν σωστά το email και ακόμα και με refresh Και διαγραφή cookies αν προσπαθήσουν ξανα θα το βγάλει το ίδιο σφάλμα)
οπότε δεν μπορεί και να ολοκληρωθεί η παραγγελία
της οποίες παραγγελίες τις βλέπω εγώ σαν Missing order και αν παω να αλλάξω την κατάσταση σου τους βγάζει μήνυμα (επισυναπτώμενο)
εχω την έκδοση 2.0.3.1
οποιος μπορεί να μου δώσει κάποια λύση θα ήμουν ευγνώμων