OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#6420
Καλησπέρα σας έχει κανείς ασχοληθεί με τη νέα υπηρεσία του skroutz και το webhook

Αυτόματη αποστολή στοιχείων παραγγελίας

Για κάθε νέα παραγγελία από το Έξυπνο Καλάθι, πραγματοποιείται αυτόματα η αποστολή των στοιχείων της σε ένα URL του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, που έχετε δηλώσει. Τα στοιχεία που αποστέλλονται περιλαμβάνουν το μοναδικό κωδικό της παραγγελίας, τη λίστα των προϊόντων της, την κατάστασή της καθώς και πιθανά σχόλια του πελάτη. Σε περίπτωση που αλλάξει η κατάσταση της παραγγελίας (πχ. ακύρωση από τον πελάτη), αποστέλλεται νέα ενημέρωση σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν.

ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#6421
Καλησπέρα,

Έχω ρίξει μία ματιά στο implementation, για μένα προς το παρόν δεν είναι high priority όσον αφορά την προτεραιότητα υλοποίησης. Τώρα, ανάλογα τη ζήτηση και αν δεν αλλάξει κάτι στον γενικότερο τρόπο λειτουργίας του Skroutz, ίσως φτιάξω διασύνδεση από Φθινόπωρο.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#6859
Καλησπέρα,

Αν δεις πιο πάνω, ένα μέλος του φόρουμ αναφέρει ότι είχε δημιουργήσει κάποια σχετική επέκταση. Ωστόσο, ο σύνδεσμος οδηγεί σε site που είναι απενεργοποιημένο. Καλύτερα να ρωτήσεις τον ίδιο. Εναλλακτικά, ψάξε το marketplace αν υπάρχει κάτι έτοιμο.

Ενημερωτικά, εγώ θα ξεκινήσω την υλοποίηση του έξυπνου καλαθιού από τέλη Ιανουαρίου / αρχές Φεβρουαρίου 2021 και θα ενημερώσω από εδώ όταν είναι έτοιμο. η υλοποίηση θα ξεκινήσει αρχικά από εκδόσεις 3.x και εν συνεχεία θα υποστηρίξει έως 2.x.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#7260
Καλησπέρα,

Επειδή αυτή η περίοδος ήταν φορτωμένη με εργασίες, έχει μείνει πίσω η ανάπτυξη επέκτασης έξυπνου καλαθιού.
Ωστόσο, για την προσωρινή κάλυψη των αναγκών των πελατών μας, έχω δημιουργήσει μία λύση που λαμβάνει τα δεδομένα από το Skroutz όταν γίνεται παραγγελία μέσω έξυπνου καλαθιού και αφαιρεί ή επαναφέρει το απόθεμα στα προϊόντα του καταστήματος ανάλογα την κατάσταση της παραγγελίας του έξυπνου καλαθιού. Η επέκταση κρατάει ιστορικό στη βάση για τις μεταβολές αποθέματος και προαιρετικά όταν μπαίνει μία παραγγελία έξυπνου καλαθιού στέλνει email στον διαχειριστή του καταστήματος με πληροφορίες τα προϊόντα της παραγγελίας, το τρέχον απόθεμα και το προηγούμενο απόθεμα. Αν γίνει ακύρωση παραγγελίας από το περιβάλλον του Skroutz, το απόθεμα επαναφέρεται αυτόματα στα προϊόντα του καταστήματος και πάλι δημιουργείται ιστορικό και αποστέλλεται email με τις μεταβολές.

Αν μπορεί να σε καλύψει, μου λες.

Στα συμβάντα βρήκα κάτι, αλλά δεν ξέρω αν σχετίζε[…]

Νέο Facebook Group OpenCart Hellas

Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες, θα θέλαμε να σας εν[…]

Ναι , τώρα την εμφανίζει σωστά. Ναι, διέγραψε τις […]

Μακάρι να λύθηκε γιατί είναι όντως θέμα τα email κ[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!