OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Από malam
#7774
Καλημέρα, έχω έναν πελάτη με OC 3.0.3.3 που θέλει να του φτιάξω γέφυρες με 5 προμηθευτές. Έκανα μια προσπάθεια με το extension https://www.opencart.com/index.php?rout ... n_id=16803 αλλά δεν πήγε καλά. Η αλήθεια είναι ότι το xml που μου είχαν δώσει είχε χάλια δομή. Τώρα θέλω να ξαναδοκιμάσω με κάποια άλλη εταιρεία απλά ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα για να καταλάβω πως δουλεύει, γιατί δεν βγάζω άκρη.

1. Μπορεί να εμπλακεί σε αυτή την διαδικασία και το ERP, δηλαδή να συνδέεται αυτό με τους προμηθευτές και το eshop να τραβάει τα προϊόντα από εκεί ή όχι;

2.Με 5 γέφυρες θα έχει το site κάποια καθυστέρηση;

3.Από κάθε εταιρία έχουμε απόθεμα και στο φυσικό κατάστημα. Αν γίνει μια παραγγελία από που θα γίνει αφαίρεση αποθέματος, από την εταιρική αποθήκη μέσω γέφυρας, και αυτό θα γίνει απευθείας? Αν αγοραστούν 5 προϊόντα από 5 εταιρείες που είναι με γέφυρες, ταυτόχρονα θα ενημερωθούν και οι 5;

4.Και αν εγώ έχω τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα και θέλω να το δώσω από εκεί και όχι από την αποθήκη του προμηθευτή, πως θα γίνει?

5. Επίσης είχαμε θέμα με τις περιγραφές, ο προμηθευτής είχε 3 λέξεις για περιγραφή. Εμείς θέλαμε παραπάνω, αυτό πως θα γινόταν, θα έπρεπε να μπούμε σε ένα ένα προϊόν και να βάλουμε περιγραφές, κάτι που είναι σούπερ χρονοβόρο γιατί μιλάμε για πολλά προϊόντα; Και κάθε φορά που γινόταν ανανέωση προϊόντων, θα άλλαζαν και οι περιγραφές ξανά;

6. Είχαμε θέμα με τα προϊόντα με τις πολλές διαστάσεις, ξεχωριστές τιμές και απόθεμα ανά μέγεθος.

7.Πρόβλημα με τις κατηγορίες, εμείς είχαμε πολλές υποκατηγορίες, ενώ αυτοί λίγες γενικές, δεν μπορούσε να γίνει αντιστοίχιση, έπρεπε να γίνει αντιστοίχιση ανά προϊόν.

Γενικά χαλούσε η αρμονία του site, στον τρόπο που τα είχαμε εμείς καταχωρημένα και ταιριασμένα όλα. Βέβαια δεν έτρεξε ποτέ αυτό, μόνο στο δοκιμαστικό, αλλά έγινε μαντάρα.. και με τις φωτογραφίες, κάποιες κατέβηκαν, κάποιες όχι, ένας χαμός. Εκτός και όλα αυτά αν οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στο κακό xml και ότι με τα υπόλοιπα δεν θα έχω τέτοια προβλήματα.

Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά θα το ξαναπιάσω από την αρχή πάλι με αυτές τις 5 καινούριες εταιρείες και έχω μεγάλη ανησυχία. Το τρέχει κανείς και είναι ευχαριστημένος? Μιλάμε για μαγαζί με λευκά είδη.

Αν κάποιος έχει εμπειρία και θα μπορούσε να με βοηθήσει να κατανοήσω όλα αυτά, θα το εκτιμούσα πολύ.

Καλή σας μέρα!
#7776
Καλησπέρα,

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αν ένας πελάτης αγοράσει από το κατάστημα σας ένα προϊόν που προέρχεται από τους προμηθευτές που ανέφερες, το προϊόν θα το παραγγέλνετε από τον προμηθευτή, θα μπαίνει στην αποθήκη σας και θα το στέλνετε εσείς στον πελάτη, ή θα το στέλνει απευθείας ο προμηθευτής στον πελάτη;

Αν το προϊόν μπαίνει στην αποθήκη σας, υπάρχει μία αποθήκη και ένα φυσικό κατάστημα ή υπάρχουν περισσότερα από ένα φυσικά καταστήματα;
Από malam
#7777
Θα το στέλνει ο προμηθευτής σε εμάς και εμείς στον πελάτη. Όμως υπάρχει περίπτωση να το έχουμε ήδη στο φυσικό κατάστημα και να το στέλνουμε απευθείας. Το φυσικό κατάστημα είναι ένα και δεν έχει πρόγραμμα αποθήκης. Η αποθήκη μας είναι το eshop.

Άρα το απόθεμα από που θα κατέβει? Και τα προϊόντα που τα έχουμε στο eshop, θα επικαλύπτονται από το xml του προμηθευτή ή θα φαίνονται διπλά? Μεγάλο μπέρδεμα..

Ευχαριστώ!
#7778
Καλημέρα,

Ανέφερες ότι δεν υπάρχει κάποιο λογισμικό ERP. Πως εκδίδετε τα παραστατικά των παραγγελιών, αποδείξεις με ταμειακή και τιμολόγια με το χέρι;
Από malam
#7779
Ναι, τιμολόγια δεν έχουμε, μόνο αποδείξεις στην ταμειακή, είναι μικρή επιχείρηση οικογενειακή και δεν έχουν καμιά σχέση με την τεχνολογία δυστυχώς.
#7780
Καλησπέρα,

Λοιπόν απαντώ στα αρχικά σου ερωτήματα.

1. Ναι, αν αγοράσετε κάποιο ERP, ενίοτε οι εταιρίες που τα αντιπροσωπεύουν, αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν λειτουργίες εισαγωγής/ανανέωσης περιεχομένου από προμηθευτές. Ωστόσο δεν θα πρότεινα την εισαγωγή απομακρυσμένου περιεχομένου τρίτων από το ERP, γιατί είναι ακριβότερη και λιγότερο ευέλικτη λύση από το να γίνει απευθείας στο OpenCart.

2. Όχι, αν τρέχεις τις ανανεώσεις λελογισμένα, δε νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα, δηλαδή εισαγωγή νέου περιεχομένου να γίνεται πρωινές ώρες 2-5πμ και ανανέωση μόνο αποθέματος και τιμών ανά τακτά διαστήματα στην ημέρα πχ κάθε δεκαπέντε λεπτά ή μισή ώρα , πάντα ανάλογα τις ανάγκες σου και τις δυνατότητες του server που σας φιλοξενεί πχ διαθέσιμη μνήμη και μέγιστος χρόνος τρεξίματος ενός script. Ο αριθμός των κατηγοριών / προϊόντων / χαρακτηριστικών / επιλογών σε συνδυασμό με τους πόρους του server που σας φιλοξενεί καθώς και οι μηχανισμοί caching που έχουν εφαρμοστεί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά τις επιδόσεις.

3. Υπάρχουν "γέφυρες" και "γέφυρες"... Συνήθως οι προμηθευτές δίνουν ένα απλό XML, CSV, JSON, κλπ και δεν παρέχουν κάποιο σύστημα να ενημερωθεί η δική τους αποθήκη από τις πωλήσεις σας. Κάποιοι πολύ μεγάλοι προμηθευτές (συνήθως του εξωτερικού) παρέχουν API που μπορεί κανείς να φτιάξει μία λειτουργικότητα στο κατάστημα του ώστε με το που μπαίνει μία παραγγελία στο OpenCart να μπαίνει και η παραγγελία στο σύστημα του προμηθευτή για να δεσμεύει προϊόντα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις εισάγονται τα είδη από το αρχείο του προμηθευτή στο OpenCart με το απόθεμα που υπάρχει εκεί και όταν μπει μία παραγγελία στο OpenCart, απλά κάνεις κι εσύ παραγγελία στον προμηθευτή. Μπορείς να λύσεις το πρόβλημα προϊόντων που μπορεί να μην υπάρχουν σε απόθεμα την στιγμή που θα τα παραγγείλεις στον προμηθευτή, ενεργοποιώντας κατά την τακτική ανανέωση στο κατάστημα σου προϊόντα με απόθεμα πχ πάνω από 3 τεμάχια.

4. Συνήθως αυτό γίνεται, ότι ανέφερα και στο 3.

5. Ρυθμίζεις την εισαγωγή να εισάγει νέα είδη και περιεχόμενο άπαξ και στις ανανεώσεις να ενημερώνεται μόνο το απόθεμα και η τιμή.

6.& 7. Αυτά λύνονται κατά περίσταση, επίσης αν ο προμηθευτής παρέχει περιεχόμενο που δεν είναι προσεγμένο απλά δε συνεργάζεστε.
Από malam
#7781
Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου, θα ξεκινήσω με την μεγαλύτερη εταιρεία που θεωρώ ότι είναι και η πιο οργανωμένη, και θα επανέλθω.
Άβαταρ μέλους
Από d-w.gr
#7787
malam έγραψε: 22 Ιαν 2022, 11:09 Καλημέρα, έχω έναν πελάτη με OC 3.0.3.3 που θέλει να του φτιάξω γέφυρες με 5 προμηθευτές. Έκανα μια προσπάθεια με το extension https://www.opencart.com/index.php?rout ... n_id=16803 αλλά δεν πήγε καλά. Η αλήθεια είναι ότι το xml που μου είχαν δώσει είχε χάλια δομή. Τώρα θέλω να ξαναδοκιμάσω με κάποια άλλη εταιρεία απλά ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα για να καταλάβω πως δουλεύει, γιατί δεν βγάζω άκρη.

1. Μπορεί να εμπλακεί σε αυτή την διαδικασία και το ERP, δηλαδή να συνδέεται αυτό με τους προμηθευτές και το eshop να τραβάει τα προϊόντα από εκεί ή όχι;

2.Με 5 γέφυρες θα έχει το site κάποια καθυστέρηση;

3.Από κάθε εταιρία έχουμε απόθεμα και στο φυσικό κατάστημα. Αν γίνει μια παραγγελία από που θα γίνει αφαίρεση αποθέματος, από την εταιρική αποθήκη μέσω γέφυρας, και αυτό θα γίνει απευθείας? Αν αγοραστούν 5 προϊόντα από 5 εταιρείες που είναι με γέφυρες, ταυτόχρονα θα ενημερωθούν και οι 5;

4.Και αν εγώ έχω τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα και θέλω να το δώσω από εκεί και όχι από την αποθήκη του προμηθευτή, πως θα γίνει?

5. Επίσης είχαμε θέμα με τις περιγραφές, ο προμηθευτής είχε 3 λέξεις για περιγραφή. Εμείς θέλαμε παραπάνω, αυτό πως θα γινόταν, θα έπρεπε να μπούμε σε ένα ένα προϊόν και να βάλουμε περιγραφές, κάτι που είναι σούπερ χρονοβόρο γιατί μιλάμε για πολλά προϊόντα; Και κάθε φορά που γινόταν ανανέωση προϊόντων, θα άλλαζαν και οι περιγραφές ξανά;

6. Είχαμε θέμα με τα προϊόντα με τις πολλές διαστάσεις, ξεχωριστές τιμές και απόθεμα ανά μέγεθος.

7.Πρόβλημα με τις κατηγορίες, εμείς είχαμε πολλές υποκατηγορίες, ενώ αυτοί λίγες γενικές, δεν μπορούσε να γίνει αντιστοίχιση, έπρεπε να γίνει αντιστοίχιση ανά προϊόν.

Γενικά χαλούσε η αρμονία του site, στον τρόπο που τα είχαμε εμείς καταχωρημένα και ταιριασμένα όλα. Βέβαια δεν έτρεξε ποτέ αυτό, μόνο στο δοκιμαστικό, αλλά έγινε μαντάρα.. και με τις φωτογραφίες, κάποιες κατέβηκαν, κάποιες όχι, ένας χαμός. Εκτός και όλα αυτά αν οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στο κακό xml και ότι με τα υπόλοιπα δεν θα έχω τέτοια προβλήματα.

Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά θα το ξαναπιάσω από την αρχή πάλι με αυτές τις 5 καινούριες εταιρείες και έχω μεγάλη ανησυχία. Το τρέχει κανείς και είναι ευχαριστημένος? Μιλάμε για μαγαζί με λευκά είδη.

Αν κάποιος έχει εμπειρία και θα μπορούσε να με βοηθήσει να κατανοήσω όλα αυτά, θα το εκτιμούσα πολύ.

Καλή σας μέρα!
Καλησπέρα,

Έχουμε ήδη υλοποιήσει το 1. σε πελάτες μας.
Για όλα τα υπόλοιπα σου έχει απαντήσω πολύ σωστά η Αλεξάνδρα.

Θα πω μόνο πως είναι προτιμότερο και πιο ασφαλές η υλοποίηση να γίνει σε ERP και όχι στο Opencart.

Τυπικά να αναφέρω πως δεν υπάρχει τρόπος να διασφαλίσεις σωστό απόθεμα από τον προμηθευτή σου.
Αν ο προμηθευτής σου έχει σε ένα είδος π.χ. 15 τεμάχια και μοιράζει το XML ή το JSON σε 20 καταστήματα, τότε καταλαβαίνεις πως εκεί κάποιος θα εκτεθεί.

Μπορούμε αν θέλετε να σας παρουσιάσουμε ένα Demo χωρίς καμία χρέωση και χωρίς καμία υποχρέωση.
Άβαταρ μέλους
Από d-w.gr
#7788
Alexandra έγραψε: 25 Ιαν 2022, 15:58 Καλησπέρα,

Λοιπόν απαντώ στα αρχικά σου ερωτήματα.

1. Ναι, αν αγοράσετε κάποιο ERP, ενίοτε οι εταιρίες που τα αντιπροσωπεύουν, αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν λειτουργίες εισαγωγής/ανανέωσης περιεχομένου από προμηθευτές. Ωστόσο δεν θα πρότεινα την εισαγωγή απομακρυσμένου περιεχομένου τρίτων από το ERP, γιατί είναι ακριβότερη και λιγότερο ευέλικτη λύση από το να γίνει απευθείας στο OpenCart.
Στο μόνο που θα διαφωνήσω μαζί σου.
Η εμπειρία μου στο χώρο των ERP έχει δείξει πως είναι πιο ασφαλές να γίνονται οι εισαγωγές πρώτα εκεί.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν σκάει κάτι, σκάει και live στο site, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Όπου έχουμε τέτοιες υλοποιήσεις, έχουμε ελέγχους ώστε να μην φτάσει το πρόβλημα στο site.
#7789
Στα σύγχρονα eshop και ειδικότερα σε κάποια με πολλές χιλιάδες είδη και υψηλή επισκεψιμότητα, χρησιμοποιούνται συχνά μηχανισμοί caching πέραν των μηχανισμών caching του OpenCart και Journal, όπως τα nitropack.io, lightning, REDIS, Cloudflare, κλπ.

Αν το ERP δεν είναι αρκετά ευέλικτο ή δεν διαθέτει API ή αν οι αντιπρόσωποι δεν έχουν δυνατότητες παρέμβασης με εξωτερικές κλήσεις, αναγκάζεσαι συχνά σε κάποιες υλοποιήσεις μετά την ανανέωση περιεχομένου να κάνεις πλήρη διαγραφή του cache για να εμφανίζονται οι σωστές καταστάσεις αποθέματος προϊόντος στο site με ότι συνέπειες έχει αυτό για την απόκριση του site -ειδικά αν η ανανέωση αποθέματος γίνεται σε σύντομα διαστήματα.

Αν η ανανέωση γίνεται από το OpenCart είναι τεχνικά πιο εύκολο να δημιουργηθεί μηχανισμός που να διαγράφει συγκεκριμένα cache.

Γεια σας. Εχει κανείς να προτείνει για Γενική και […]

Μήπως έχεις εγκατεστημένο το eshop σε υποφάκελλο τ[…]

Journal 3 iPhone and iPod

Καλησπέρα, Μπορείς να ορίσεις στο Journal οι σελί[…]

checkout/success page

ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!