1. Μπορεί να εμπλακεί σε αυτή την διαδικασία και το ERP, δηλαδή να συνδέεται αυτό με τους προμηθευτές και το eshop να τραβάει τα προϊόντα από εκεί ή όχι;
2.Με 5 γέφυρες θα έχει το site κάποια καθυστέρηση;
3.Από κάθε εταιρία έχουμε απόθεμα και στο φυσικό κατάστημα. Αν γίνει μια παραγγελία από που θα γίνει αφαίρεση αποθέματος, από την εταιρική αποθήκη μέσω γέφυρας, και αυτό θα γίνει απευθείας? Αν αγοραστούν 5 προϊόντα από 5 εταιρείες που είναι με γέφυρες, ταυτόχρονα θα ενημερωθούν και οι 5;
4.Και αν εγώ έχω τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα και θέλω να το δώσω από εκεί και όχι από την αποθήκη του προμηθευτή, πως θα γίνει?
5. Επίσης είχαμε θέμα με τις περιγραφές, ο προμηθευτής είχε 3 λέξεις για περιγραφή. Εμείς θέλαμε παραπάνω, αυτό πως θα γινόταν, θα έπρεπε να μπούμε σε ένα ένα προϊόν και να βάλουμε περιγραφές, κάτι που είναι σούπερ χρονοβόρο γιατί μιλάμε για πολλά προϊόντα; Και κάθε φορά που γινόταν ανανέωση προϊόντων, θα άλλαζαν και οι περιγραφές ξανά;
6. Είχαμε θέμα με τα προϊόντα με τις πολλές διαστάσεις, ξεχωριστές τιμές και απόθεμα ανά μέγεθος.
7.Πρόβλημα με τις κατηγορίες, εμείς είχαμε πολλές υποκατηγορίες, ενώ αυτοί λίγες γενικές, δεν μπορούσε να γίνει αντιστοίχιση, έπρεπε να γίνει αντιστοίχιση ανά προϊόν.
Γενικά χαλούσε η αρμονία του site, στον τρόπο που τα είχαμε εμείς καταχωρημένα και ταιριασμένα όλα. Βέβαια δεν έτρεξε ποτέ αυτό, μόνο στο δοκιμαστικό, αλλά έγινε μαντάρα.. και με τις φωτογραφίες, κάποιες κατέβηκαν, κάποιες όχι, ένας χαμός. Εκτός και όλα αυτά αν οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στο κακό xml και ότι με τα υπόλοιπα δεν θα έχω τέτοια προβλήματα.
Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά θα το ξαναπιάσω από την αρχή πάλι με αυτές τις 5 καινούριες εταιρείες και έχω μεγάλη ανησυχία. Το τρέχει κανείς και είναι ευχαριστημένος? Μιλάμε για μαγαζί με λευκά είδη.
Αν κάποιος έχει εμπειρία και θα μπορούσε να με βοηθήσει να κατανοήσω όλα αυτά, θα το εκτιμούσα πολύ.
Καλή σας μέρα!