OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Από dimitris212
#8044
Καλημέρα σας,
σε έκδοση oc 3 για την εισαγωγή προϊόντων χρησιμοποιώ γέφυρα με xml από 3 προμηθευτές το ερώτημα είναι:
Αν αυτοί διαγράφουν προϊόντα από τα xml εγώ τι πρέπει να κάνω για να μην έχω πρόβλημα με το seo.

1) Να διαγράφονται και από μένα και να πηγαίνουν σε σελίδα 404 error ;
2) Να γίνονται disabled;
3) Να παραμένουν σε αυτή την κατηγορία και να γίνονται Out of stock; (Έτσι μπορεί να έχω εκατοντάδες προϊόντα out of stock σε κάθε κατηγορία)
4) Να αλλάζουν κατηγορία πχ σε αρχειοθετημένα προϊόντα και να γίνονται Out of stock;
5) ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
Από htwp
#8045
Καλησπέρα,

θα σου πώ προσωπικά τι κάνω. Δεν διαγράφω ποτέ προϊόντα (δεν έχω πρόβλημα από θέμα εικόνων στον αποθηκευτικό χώρο - Server). Όταν ένα προϊόν δεν υπάρχει πλέον γίνεται απενεργοποίηση και όσον αφορά τα κλικ των πελατών τους πετάει στην κατηγορία του προϊόντος ώστε να δούνε κάποιο άλλο σχεδόν ίδιο ή παρεμφερές. Υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητα να τους πετάει σε παρόμοιο προϊόν αλλά είναι πολύ δουλειά και προτιμώ να διαλλέγει ο πελάτης το είδος μέσα από την κατηγορία που άνηκε το προϊόν που δεν υπάρχει πια.
Άβαταρ μέλους
Από htwp
#8047
Σωστά, από όπου εκεί για να μην χαθεί η πώληση μπορεί ο πελάτης να κοιτάξει παρόμοια προϊόντα. Αν του βγάλει "η σελίδα δεν βρέθηκε" το πιο πιθανό είναι να φύγει, λίγοι μένουν για αναζήτηση κάποιου άλλου προϊόντος.
#8048
Σωστό και λογικό αυτό που λες.
Αλλά σκεφτόμουν περισσότερο το SEO δηλαδή ότι σπάει το url και θα τρώμε ποινές από Google, στο Console θα γεμίσει με errors.
Το έχεις κάνει custom ή με κάποιο extension;
Άβαταρ μέλους
Από htwp
#8049
Δεν έχουμε ποτέ πρόβλημα με warnings στο google search console. Λογικά η google κοιτάει ότι δεν επιστρέφει κάποιο error και επειδή ανοίγει η σελίδα εμφανίζει ok. Το redirect από το προϊόν στην κατηγορία του προϊόντος γίνεται σε δεύτερη φάση αφού έχει δώσει το οκ στη google. (Αυτό υποθέτω μιας και δεν υπάρχει κάποιο error στο search console)

Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής: Σε O[…]

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!