OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Αναφορές νέων & επίλυση γνωστών bugs.
Από OldMen
#8216
Καλημέρα στην ομάδα, ήθελα να ρωτήσω αν σας έχει συμβεί να πάρετε μηδενική παραγγελία;
Έχω ένα OC3.0.3.8 πελάτη που του μετέφερα όλα τα δεδομένα πρόσφατα (το καλοκαίρι) από OC2.1.0.2 και τους τελευταίους 3 μήνες έχει λάβει 5 μηδενικές παραγγελίες (δέχεται συνολικά περίπου 30 παραγγελίες ημερησίως). Οι 3 πρώτες ήταν χωρίς προϊόντα, ενώ οι 2 τελευταίες την ίδια μέρα και από τον ίδιο πελάτη πριν λίγες μέρες, με προϊόντα τα οποία στο μερικό σύνολο μηδενίζονταν. Σημειώνω πως δεν υπάρχουν κουπόνια και άλλα εργαλεία που θα μπορούσαν να μηδενίσουν την παραγγελία.
Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;
Άβαταρ μέλους
Από htwp
#8217
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οι παραγγελίες "missing" ή "παραγγελίες που λείπουν" σου έρχονται σαν ολοκληρωμένες. Αν πας στις συγκεκριμένες λογικά θα βρεις αρκετές τέτοιες. Έχεις κοιτάξει κάποιο log file για warning - errors?
Από OldMen
#8218
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά όχι δεν νομίζω να ισχύει αυτό που αναφέρεις, το τσέκαρα κι εγώ νωρίτερα. Συγκεκριμένα υπάρχουν πολύ περισσότερες στις παραγγελίες που λείπουν (δεν ξέρω αν κάποιες "ξεφεύγουν" με κάποιο τρόπο). Όσο για το αρχείο error.log δεν έχει τίποτα. Στις ρυθμίσεις έχω ενεργοποιημένη την καταγραφή σφαλμάτων.
#8219
Καλησπέρα,

Με τι μέθοδο πληρωμής έγιναν οι παραγγελίες που μηδενίστηκαν.
Από OldMen
#8220
Καλησπέρα.
Εδώ είναι τώρα το άλλο περίεργο, οι 3 με πιστωτική (Viva) εκ των οποίων οι 2 δεν έχουν μέθοδο αποστολής??? η μία αντικαταβολή με τη στάνταρ μέθοδο αποστολής και η 1 χωρίς μέθοδο πληρωμή & αποστολής :?: :!:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος OldMen την 19 Ιαν 2023, 20:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
#8221
Τέτοια θέματα δεν είναι εύκολο να εντοπιστούν μέσω φόρουμ και ειδικότερα σε sites που δεν έχουμε δει κώδικα. Ωστόσο, ενδεχομένως ο πελάτης να είχε ανοίξει δεύτερο tab στον browser και ενώ βρίσκεται στη σελίδα πληρωμής με κάρτα, να αλλάζει το περιεχόμενο καλαθιού ή και μεθόδου αποστολής/πληρωμής. Αυτό μεταβάλλει την παραγγελία στη βάση του OpenCart, και μετά επιστρέφει από τη σελίδα πληρωμής με κάρτα και ολοκληρώνεται η παραγγελία, αλλά το καλάθι και άλλες πληροφορίες είναι λάθος. Αν σε βοηθάει αυτό, η δική μας πληρωμή με κάρτα στη Viva (και όλες οι άλλες πληρωμές μας με κάρτα) κρατάει το περιεχόμενο καλαθιού όπως αυτό ήταν όταν ο πελάτης πάτησε το κουμπί της ανακατεύθυνσης και κατά την επιστροφή του στη σελίδα success το περιεχόμενο καλαθιού, το σύνολο της παραγγελίας και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, προστίθενται στο ιστορικό της παραγγελίας για να μπορεί ο διαχειριστής να κάνει διασταύρωση.
Από OldMen
#8222
Αλεξάνδρα σε ευχαριστώ, πιθανών να είναι αυτό που λες με τις 2 διαφορετικές καρτέλες στον περιηγητή.
Θα το δω με τον πελάτη κι αν το θέλει θα βάλουμε το δικό σας πρόσθετο για τη διασύνδεση με τη Viva.
#8223
Ελπίζω, να λυθεί. Σε ανάλογες περιπτώσεις, καλό είναι να γίνεται και μία επικοινωνία με τον πελάτη σχετικά με τα βήματα που ακολούθησε κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας, γιατί κάποιος μπορεί να το κάνει εν αγνοία του ότι αυτό μπορεί να επηρεάσει την παραγγελία.

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, σκεφτείτε η ε[…]

Έλεγξε αν έχεις πολύ μεγάλα αρχεία εικόνων και αν […]

Κάνε ένα restart τον σερβερ. (βασικα την λειτουργι[…]

Vqmod and SEARCH NOT FOUND

Καλησπέρα, έχω ένα xml που βγάζει αυτό το λάθος […]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!