Σελίδα 2 από 2

Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 18:18
από Alexandra
Αυτό γίνεται αυτόματα και μαζικά για όλες τις αποστολές με το extension που ανέφερα. Εννοείται όμως ότι όλη αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει δωρεάν χωρίς κανένα extension αν πάρεις τον κωδικό παρακολούθησης από το online σύστημα του courier και τον περάσεις χειροκίνητα σαν σχόλιο της παραγγελίας και επιλέξεις να ενημερωθεί ο πελάτης. Το extension απλά αυτοματοποιεί όλη την διαδικασία και είναι κατάλληλο για πελάτες με δεκάδες παραγγελίες ανά ημέρα όπου ο χειροκίνητος τρόπος δημιουργίας ετικετών αποστολής, εισαγωγής κωδικών παρακολούθησης στο OC και ενημέρωσης των πελατών με email είναι πρακτικά ασύμφορος.

Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 18:25
από dionisis71
Είτε με το extention είτε χειροκίνητα, ο κωδικός αποστολής πληκτρολογείται στο πεδίο παρατηρήσεις.. Απλά θα περίμενα επειδή το πεδίο αυτό είναι βασικό (κατ εμέ) ότι θα υπήρχε στην δομή της βάσης..

όπως και να έχει συμπληρώνετε σιγά - σιγά το puzzle γύρω από το στήσιμο του eshop και σας ευχαριστώ για την βοήθεια..!

Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 18:47
από Alexandra
Με το extension εισάγεται αυτόματα, δεν πληκτρολογείται.
Εφόσον μία παραγγελία έχει αποσταλεί, ο αριθμός παρακολούθησης παραγγελίας είναι κάτι που δεν πρόκειται μελλοντικά να χρειαστεί να αναζητήσεις με κάποιο script. Άρα δεν χρειάζεται δική του στήλη στη βάση.

Με τον πελάτη συναλλάσσεσαι και επικοινωνείς βάσει αριθμού παραγγελίας. Ο αριθμός αποστολής εντάσσεται στην λογική του ιστορικού της παραγγελίας και εκεί καταχωρείται στη βάση χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορείς να τον αναζητήσεις. Απλά η αναζήτηση δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική σε πόρους συστήματος σε σχέση με dedicated στήλη. Πρακτικά δεν έχει καμία διαφορά.