OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Παρακαλούμε διαβάστε τους κανόνες του forum πριν δημοσιεύσετε.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#1
Παρακαλούμε πριν κάνετε δημοσίευση, διαβάστε τους κανόνες χρήσης του φόρουμ.

Δυνατότητες προφίλ
Νέα μέλη χαρακτηρίζονται όσα μέλη έχουν λιγότερες από 3 δημοσιεύσεις. Κάποιες από τις δυνατότητες του πίνακα ελέγχου θα παραμένουν απενεργοποιημένες για τα νέα μέλη μέχρι να κάνουν τρεις δημοσιεύσεις.

Δημοσιεύσεις
Με τόσες πολλές κατηγορίες είναι λογικό να υπάρξουν και λάθη στις καταχωρήσεις. Γενικά χρησιμοποιείτε τις κατηγορίες ελεύθερα κατά την κρίση σας. Αν ποτέ κατά λάθος καταχωρήσετε τη δημοσίευση σας σε όχι και τόσο κατάλληλη κατηγορία, δεν υπάρχει πρόβλημα, αν χρειαστεί θα τη μεταφέρουμε εμείς στη σωστή.

Προαιρετικά
Όσα νέα μέλη (και παλιά) θέλετε, μπορείτε να πείτε εδώ λίγα λόγια για τον εαυτό σας στο θέμα Καλωσόρισμα νέων μελών, πχ την ιδιότητα σας (αν είστε έμποροι, επαγγελματίες developers, κλπ), από πότε ξεκινήσατε να ασχολείστε με το Opencart, το επίπεδο γνώσεων σας (τι γλώσσες γνωρίζετε, κλπ) και γενικά ότι/όσα επιθυμείτε εσείς - ένα απλό γεια αρκεί !

Κανόνες χρήσης του φόρουμ.

1. Χρησιμοποιείτε κατατοπιστικούς τίτλους που να περιγράφουν το θέμα της καταχώρησης σας. Γενικοί τίτλοι όπως “Ερωτήσεις αρχαρίου”, “Βοήθεια”, “Πρόβλημα” κλπ, δε βοηθάνε τους άλλους χρήστες του forum να εντοπίσουν στο μέλλον σχετικές απαντήσεις / λύσεις.

2. Γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες - μη χρησιμοποιείτε greeklish. Μία δημοσίευση γραμμένη με greeklish είναι λιγότερο ευανάγνωστη και δε διευκολύνει τη μελλοντική αναζήτηση της με Ελληνικές λέξεις κλειδιά.

3. Για όσα ερωτήματα δεν μπορούν να περιγραφούν με τον ίδιο τίτλο, δημιουργήστε ξεχωριστή καταχώριση. Είναι προτιμότερο να κάνετε ξεχωριστές καταχωρήσεις, παρά να στριμώχνετε πολλές ερωτήσεις στην ίδια καταχώρηση.

4. Προσπαθείτε να παραμένετε στο θέμα της αρχικής καταχώρησης.

5. Αν επιλυθεί ερώτημα σας, τροποποιήστε τον τίτλο της καταχώρησης σας προσθέτοντας πριν από τον τίτλο μία σύντομη περιγραφή όπως [Λύθηκε], [Solved], κλπ.

6. Όταν κάνετε τεχνικές ερωτήσεις, είναι ιδιαιτέρα χρήσιμο σε όσους απαντούν να είστε όσο το δυνατόν περισσότερο αναλυτικοί και να παρέχετε πληροφορίες όπως:
  • Την έκδοση του Opencart που χρησιμοποιείτε.
  • Αν το Opencart έχει αναβαθμιστεί από προηγούμενη έκδοση ή αν είναι η αρχική εγκατάσταση.
  • Πόσες και ποιες γλώσσες έχετε εγκαταστήσει.
  • Αν έχετε κάνει τροποποιήσεις απευθείας στον κώδικα ή στις μεταφράσεις του Opencart και ποιο text editor χρησιμοποιήσατε.
  • Αν έχετε εγκατεστημένα άλλα extensions / vQmods / template, αναφέρετε τις ονομασίες και τις εκδόσεις των extensions / vQmods και σύνδεσμο της δοκιμαστικής σελίδας (demo page) του template.
  • Τα περισσότερα προβλήματα που παρουσιάζονται δημιουργούν μία καταχώρηση στο Αρχείο καταγραφής σφαλμάτων (Error log). Τις καταχωρήσεις αυτές μπορείτε να τις βρείτε στη “Διαχείριση ->Σύστημα-> Καταγραφή Σφαλμάτων” (Administration->System->Error Logs).
    Όταν δημοσιεύετε καταχωρίσεις από αρχεία σφαλμάτων πάντα να αποκρύπτετε τα paths του συστήματος σας όπως στο ακόλουθο παράδειγμα:
    Κώδικας: Επιλογή όλων
    2013-07-17 18:49:30 - PHP Notice:  Undefined variable: start in /*****/*****/*****/*****/upload/vqmod/vqcache/vq2-catalog_view_theme_default_template_common_footer.tpl on line 55
7. Σε περίπτωση που το ερώτημα σας αφορά hosting, διακομιστές ή θέματα εφαρμογών λειτουργικού συστήματος, είναι χρήσιμο να παρέχετε αρχικά τις παρακάτω πληροφορίες:
  • Τι είδους hosting έχετε (Shared, VPS/Cloud, Dedicated).
  • Τύπο και version του λειτουργικού σας συστήματος (αν είναι Linux, αναφέρετε και τη διανομή).
  • Αν χρησιμοποιείτε κάποιο Control Panel και ποιο.
8.Καταχωρήσεις με το ακόλουθο περιεχόμενο/αιτιολογία θα διαγράφονται:
  • Spam μηνύματα χωρίς ουσία ή δημοσιεύσεις με μοναδικό σκοπό τη διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών που δεν αφορούν το Opencart.
  • Πολλαπλές όμοιες απαντήσεις σε μη επίκαιρα θέματα με ημερομηνία δημιουργίας πριν από 15 ημέρες με σκοπό την προβολή / διαφήμιση υπηρεσίας ή προϊόντος. Για να προβάλλετε / διαφημίσετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, υπάρχει ειδική θεματική ενότητα στο φόρουμ. Σε επίκαιρα θέματα που έχουν δημιουργηθεί εντός 15 ημερών μπορείτε να απαντάτε προβάλλοντας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας εφόσον σχετίζονται με το θέμα.
  • Εμβόλιμες καταχωρήσεις ανταγωνιστικών προϊόντων για προσέλκυση πελατών σε θέματα που ξεκίνησαν άλλοι developers.
  • Η προσέλκυση πελατών μέσω φόρουμ ή με προσωπικά μηνύματα όταν αυτή γίνεται συστηματικά και κατ' εξακολούθηση. Ο κύριος σκοπός ύπαρξης του Ελληνικού φόρουμ είναι για την παροχή δωρεάν τεχνικής υποστήριξης του OpenCart. Γι' αυτόν τον λόγο η προβολή παρεχόμενων υπηρεσιών επί πληρωμή και η προσέλκυση πελατών πρέπει να γίνεται με φειδώ και περίσκεψη.
  • Οτιδήποτε αντιβαίνει τους όρους χρήσης του opencart-hellas.gr.
9. Σε περιπτώσεις που το όνομα χρήστη (username) που χρησιμοποιείτε αντιβαίνει τους κανόνες του φόρουμ ή δεν συνάδει με την αισθητική του φόρουμ, θα ενημερωθείτε από τον διαχειριστή για να αλλάξει με άλλο της δική σας επιλογής.

10. Όταν δημιουργείτε καταχωρήσεις στο φόρουμ και λαμβάνετε απαντήσεις από άλλα μέλη, πρέπει κι εσείς να ανταποκρίνεστε στην επικοινωνία που λάβατε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (το αργότερο μία εβδομάδα). Η αδιαφορία, η μη ανταπόκριση, θα θεωρείται αντικοινωνική συμπεριφορά, κατάχρηση του χώρου του φόρουμ και του χρόνου που αφιέρωσαν τα μέλη που σας απάντησαν και ενδέχεται να αποκλειστείτε από το φόρουμ (Banned).

Με εκτίμηση
Αλεξάνδρα Γκόγκα
Ιδιοκτήτρια & Διαχειρίστρια OpenCart-Hellas.gr

Ευχαριστώ πολύ!

Καλησπέρα, Εν τέλη η πελάτισσα είχε ήδη κάνει λογα[…]

Customer Addresses & Customer Group

Καλησπέρα, Αν έχεις suhosin ναι. Μόλις χθες κάνα[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!