OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#6211
Καλησπέρα.
Μετά από αναβάθμιση σε 3.0.3.2 αντιμετωπίζω πρόβλημα με το εταιρικό email
Όταν καταχωρώ στις ρυθμίσεις το εταιρικό mail και στην λειτουργία mail αλλά και στην SMTP δεν λαμβάνω τίποτα.
Αν βάλω gmail όλα καλά.
Αν το έχει αντιμετωπίσει κάποιος θα εκτιμούσα την βοηθειά του
Άβαταρ μέλους
Από gxHL
#6212
Καλησπέρα, υπάρχει μήπως κάποιο σφάλμα στα Opencart / Server Logs;
Έχεις βάλει σίγουρα σωστά τις ρυθμίσεις SMTP;
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#6213
Καλησπέρα.
Όχι δεν υπάρχει σφάλμα.
Στις ρυθμίσεις SMTP το μόνο που έκανα επί πλέων αύξησα το timeout
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#6214
Πάρη, κάνε δοκιμές ξανά με MAIL και SMTP και δες τα log files της PHP και του mail server. Εκεί θα υπάρχουν σίγουρα καταχωρήσεις για το τι συμβαίνει κατά την προσπάθεια αποστολής.
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#6217
Καλησπέρα έστω και καθυστερημένα.
Όταν χρησιμοποιώ SMTP μέθοδο με timeout 20 παίρνω το email στην παραγγελία το order status id είναι 0 αλλά στο checkout βγάζει το popup μήνυμα (φωτο) https://ibb.co/FYrqF2T
Αν αλλάξω το timeout σε 5 στο checkout παίρνω το μήνυμα <internal server error>και δεν καταχωρείται παραγγελία στην db
Ίσως χτυπάει το timeout της php.
Με mail μέθοδο δεν παίρνω το email αλλά η παραγγελία έρχεται κανονικά.
Στα error log του exim4 που χρησιμοποιώ δεν βγάζει κάτι
Άβαταρ μέλους
Από gxHL
#6218
Έχω την εντύπωση πως το πρόβλημα είναι στον server σου. Είσαι σε κάποιο shared hosting;
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#6219
Οχι είναι σε vps.
Αν χτυπάει η php server error δίνει
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#6221
Καλημέρα,

Για να δούμε τι φταίει πρέπει απαραίτητα να βρεις τις καταχωρήσεις στα logs.

Ανάλογα τη διανομή που έχεις και αν υπάρχει control panel ή όχι τα logs για το domain μπορεί να βρίσκονται σε διάφορα σημεία. Σε κάθε περίπτωση θα βρεις καταχωρήσεις στο var/log/syslog ή /var/log/messages ανάλογα τη διανομή. Επίσης, κάποια control panels έχουν ξεχωριστά logs ανά domain στον φάκελο του χρήστη του domain. Για να λες ότι έχεις exim υποθέτω ότι μάλλον έχεις cPanel. Ψάξε online που βρίσκονται τα logs για τη διανομή και το control panel σου και άνοιξε τα με tail -f για να τα βλέπεις ταυτόχρονα και σε πραγματικό χρόνο πραγματοποιώντας τις δοκιμές σου.
πχ: tail -f /kapoio/path/log1 /kapoio/path/log2 /kapoio/path/log3 /kapoio/path/logX

Επίσης επειδή λες ότι είσαι σε VPS δες αν η συνάρτηση mail είναι ενεργή στο php.ini
Άβαταρ μέλους
Από Paris
#6224
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου Αλεξάνδρα.
Λοιπόν ο server είναι ubuntu και τα log στο var/log/syslog
Δεν δίνει καμία εγγραφή, μάλιστα έσβησα το αρχείο και παρότι έχω στείλει 4 mail με την φόρμα δεν το έχει δημιουργήσει
τα διαχειρίζομαι με γραμμή εντολών.
Το περίεργο είναι ότι στον πελάτη τα mail πάνε κανονικά.
Και στο επιπρόσθετο mail που έχω βάλει (gmail ) πάνε κανονικά
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#6225
Οκ, τώρα είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα. Κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει κάποιο λάθος στο configuration του exim. Μπορεί να προέκυψε σε αναβάθμιση. Μου έχει ξανατύχει ανάλογη φάση να στέλνει κανονικά σε εξωτερικά emails αλλά όχι σε local. Ψάξε online για αντίστοιχες περιπτώσεις και θα βρεις διάφορα fixes.

Σχετικά με το log, δεν πρέπει να το διαγράφεις χειροκίνητα γιατί το διαχειρίζεται αυτόματα το logrotate.
Δοκίμασε να τρέξεις sudo service rsyslog restart για να δημιουργηθεί νέο.
Αφαίρεση links

Καλησπέρα, Μάλλον κατά λάθος αφαίρεσες κάποιο clo[…]

Καλησπέρα, - Για την έκδοση σου 2.1.0.2, υπάρχει […]

Headings H1 H2 H3

Journal > System > Settings > Custome Co[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!