- 21 Μάιος 2020, 13:12
#6367
Καλησπέρα,
Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις μία μία τις μεθόδους αποστολής / πληρωμής / Extra σύνολα παραγγελίας / Analytics που μπορεί να τρέχουν στο checkout για να εντοπίσεις που οφείλεται. Επίσης πες μας αν έχεις εγγραφές στο αρχείο σφαλμάτων και τι μέθοδο αποστολής email χρησιμοποιείς.
Αλεξάνδρα Γκόγκα - Software Developer @ People’s Code
OpenCart-Hellas.gr - Administrator & Founder
PeoplesCode.com - Επίσημος Αντιπρόσωπος OpenCart | Extensions - Φιλοξενία - Αναβάθμιση - Μεταφορά - Τεχνική Υποστήριξη OpenCart
Ελληνική μετάφραση & Επεκτάσεις OpenCart