OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#7272
Καλησπέρα, αντιμετωπίζω θέμα με τις ειδοποιήσεις που στέλνει το opencart στην σελίδα της παραγγελίας στα πεδία του ιστορικού. Κλικάρω κανονικά το κουμπί ενημέρωση πελάτη, αλλά η ειδοποίηση δεν φτάνει ποτέ. Σημείωση η επιβεβαίωση του πηγαίνει κανονικά. Αυτό το θέμα δημιουργήθηκε ξαφνικά, θέλω να πω ότι πριν 1 εβδομάδα λειτουργούσε κανονικά. Υπάρχει κάποια ιδέα;
Oc version: 2.3.0.2, Cosyone theme, PHP Version: 7.1.33
#7274
Καλησπέρα,

Ρωτήστε τον πάροχο φιλοξενίας αν έχει κάνει αναβαθμίσεις/αλλαγές ρυθμίσεων στον mail server. Πρόσφατα, πελάτες μας που παρέχουμε τεχνική υποστήριξη οι οποίοι φιλοξενούνται από γνωστό μεγάλο πάροχο, μας ενημέρωσαν ότι είχαν δημιουργηθεί κάποια προβλήματα με την αποστολή email που οφείλονταν σε ρυθμίσεις στο DNS και αποκαταστάθηκαν.
#7275
Alexandra έγραψε: 03 Ιουν 2021, 17:09 Καλησπέρα,

Ρωτήστε τον πάροχο φιλοξενίας αν έχει κάνει αναβαθμίσεις/αλλαγές ρυθμίσεων στον mail server. Πρόσφατα, πελάτες μας που παρέχουμε τεχνική υποστήριξη οι οποίοι φιλοξενούνται από γνωστό μεγάλο πάροχο, μας ενημέρωσαν ότι είχαν δημιουργηθεί κάποια προβλήματα με την αποστολή email που οφείλονταν σε ρυθμίσεις στο DNS και αποκαταστάθηκαν.
Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση σου, έχω ήδη απευθυνθεί και περιμένω την απάντηση τους. Αν υποθέσουμε ότι είναι θέμα παρόχου φιλοξενείας, όπως είπα και πιο πάνω οι επιβεβαιώσεις των παραγγελιών πηγαίνουν κανονικά στους πελάτες, όπως και στο δικό μου email έρχεται η ειδοποίηση της παραγγελίας, το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι δεν αποστέλλεται το ιστορικό παραγγελίας μέσω του box "ενημέρωση πελάτη".
#7276
Αυτό είναι άλλο θέμα. Εφόσον λειτουργούσε πριν, έλεγξε τις ενεργές τροποποιήσεις και το error log.
#7286
Καλημέρα,
Έχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν λύνεται το πρόβλημα με την ενημέρωση του πελάτη, στα Logs δεν εμφανίζεται τίποτα κανένα πρόσθετο δεν δημιουργεί θέμα, ο πάροχος μου έδωσε κάποιες αλλαγές που έκανε άλλα ούτε αυτές λειτούργησαν. Ψάχνοντας βρήκα αυτό εδώ: https://isenselabs.com/posts/how-to-fix ... -2200-3020 , Μπορεί να σχετίζεται?
#7287
Δεν ξέρω να σου απαντήσω, εγώ έκανα αλλαγές στα settings και δούλεψε, μετά από πολλές ώρες δοκιμών, ίσως κάτι είχαν διορθώσει και από τον πάροχο. Εμένα μου εμφάνιζε αυτά στα logs

PHP Notice: Error: AUTH LOGIN not accepted from server! και
PHP Notice: Error: EHLO not accepted from server!
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
#7288
Έχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν λύνεται το πρόβλημα με την ενημέρωση του πελάτη, στα Logs δεν εμφανίζεται τίποτα κανένα πρόσθετο δεν δημιουργεί θέμα, ο πάροχος μου έδωσε κάποιες αλλαγές που έκανε άλλα ούτε αυτές λειτούργησαν. Ψάχνοντας βρήκα αυτό εδώ: https://isenselabs.com/posts/how-to-fix ... -2200-3020 , Μπορεί να σχετίζεται?
Καλησπέρα
Το Fix που προτείνει η iSense αφορά ένα πρόβλημα σε multistores όπου δεν εμφανίζεται το σωστό όνομα καταστήματος στο email.

Σχετικά με το πρόβλημα σου, το πιθανότερο είναι να προέκυψε μετά από αλλαγές/αναβαθμίσεις που έκανε ο πάροχος. Αν χρησιμοποιείς μέθοδο αποστολής MAIL, δοκίμασε και με SMTP με διάφορες παραλλαγές στις επιλογές. Επίσης στο πεδίο Παράμετροι Mail, δοκίμασε να δηλώσεις το email αποστολής με πρόθεμα -f πχ:
Κώδικας: Επιλογή όλων
-fto-email-mou@domain.com
#7289
Ρυθμίσεις mail ---> Smtp διακομιστής smtp tls:// και επιλέξτε μια ασφαλή θύρα σε εμένα δουλεύει και η 587
IMAP: Ασφαλής θύρα: 993, με χρήση SSL/TLS
POP3: Ασφαλής θύρα: 995, με χρήση SSL/TLS
SMTP: Ασφαλής θύρα: 465, με χρήση SSL/TLS
#7290
Μέχρι στιγμής καμία ρύθμιση δεν έχει δουλέψει. Στον πάροχο "λέει" ακόμα το ψάχνουν..... Στα συμβάντα βρήκα κάτι, αλλά δεν ξέρω αν σχετίζεται, το επισυνάπτω μήπως γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε.
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.

Στα συμβάντα βρήκα κάτι, αλλά δεν ξέρω αν σχετίζε[…]

Νέο Facebook Group OpenCart Hellas

Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες, θα θέλαμε να σας εν[…]

Ναι , τώρα την εμφανίζει σωστά. Ναι, διέγραψε τις […]

Μακάρι να λύθηκε γιατί είναι όντως θέμα τα email κ[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!