OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#7471
Καλησπέρα σας,

Δεν βρήκα με την αναζήτηση κάτι σχετικό οπότε είπα να ανοίξω thread...

Μετά τον εντοπισμό μιας πονηρής παραγγελίας αναπαρήγαγα το παρακάτω σενάριο σε ένα site που κάνω support (Opencart 3.0.3.2)

1. Ανοίγω 2 καρτέλες του site
2. Στην μία προσθέτω το X προϊόν αξίας 10 ευρώ και πάω να κάνω ολοκλήρωση παραγγελίας μέσω paypal
3. Όταν το session με πάει στην σελίδα του paypal να πληρώσω το αφήνω για λίγο και ανοίγω την 2η καρτέλα
4. Στην 2η καρτέλα πειράζω το καλάθι μου όπως θέλω πχ αφαιρώ και προσθέτω προϊόντα και στο τέλος πηγαίνω στην σελίδα αγοράς
5. Αλλάζω καρτέλα πάλι (πάω στην 1η) και ολοκληρώνω την πληρωμή με Paypal (αρχικό ποσό)
6. Αυτό με οδηγεί πίσω στο site και ενημερώνει ως επιτυχή την παραγγελία. Το καλάθι όμως όπως και η παραγγελία έχει αλλάξει στο ενδιάμεσο

Στην περίπτωση αυτή δλδ ο πελάτης πλήρωσε κάτι και η παραγγελία έχει κάτι άλλο...

Στην δε περίπτωση που μας έτυχε την οποία δεν έχω καταφέρει να αναπαράγω, ο πελάτης πλήρωσε μέσω paypal ένα ποντίκι (~ 30 Ευρώ) και το ενημερωτικό mail που το πήγε είχε αυτό (ήταν σωστό δλδ) παρόλα αυτά η παραγγελία στο διαχειριστικό άλλαξε και είχε ένα πληκτρολόγιο αντί για το ποντίκι (50ευρώ). Ο πελάτης στο τέλος απειλούσε ότι αν δεν του στείλουν και τα 2 (ενώ πλήρωσε μόνο το ποντίκι) θα κάνει αρνητικές κριτικές (έλεοςςςς)....

Τι φάση;;;; :? :? :?
#7472
Καλημέρα,

Χρησιμοποιείς κάποιο quick / one-page / journal checkout;
#7474
Κάνε αν θες την ίδια δοκιμή και με το native checkout του OpenCart.
#7476
Καλημέρα,

Tο Journal, με το που φτάνει ο πελάτης στο checkout, καταχωρεί την παραγγελία στη βάση και οτιδήποτε μεταβολή κάνει ο πελάτης, ανανεώνεται και στην καταχωρημένη παραγγελία. Ωστόσο, από το bug που αναφέρεις δεν ελέγχει αν ο πελάτης έχει κάνει ανακατεύθυνση σε εξωτερική σελίδα πληρωμής όπου θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος μηχανισμός προστασίας.

Προσωπικά θα το υλοποιούσα ως εξής. Όταν ο πελάτης πατάει το κουμπί ολοκλήρωσης παραγγελίας, να δημιουργείται μία καταχώρηση στο session ότι έγινε redirection με το συγκεκριμένο order_id και η καταχώρηση αυτή να μηδενίζεται μόνο αν παραγγελία ολοκληρωθεί στο success page.

Αν υπάρχει καταχώρηση στο session ότι έγινε redirection, οποιαδήποτε αλλαγή γίνει στο cart ή στα υπόλοιπα στοιχεία της παραγγελίας θα έπρεπε να δημιουργεί νέα καταχώρηση παραγγελίας (νέο order_id) και να ενημερώνεται με κάποιον τρόπο ο πελάτης ότι επειδή υπήρξε ενεργό redirection προηγούμενης ανεκπλήρωτης παραγγελίας, εφόσον επιθυμεί να ισχύσουν τα νέα δεδομένα, θα πρέπει να κάνει ξανά checkout για να ολοκληρώσει την αγορά του με τα νέα στοιχεία παραγγελίας.

- Σε πρώτη φάση έλεγξε αν χρησιμοποιείς την τελευταία έκδοση Journal, σε περίπτωση που έχουν δώσει λύση στο πρόβλημα.
- Αν έχεις την τελευταία έκδοση, στείλε ένα αίτημα στην DigitalAtelier αν μπορούν να το λύσουν.
- Αν δεν δώσουν λύση, επειδή δεν εξυπηρετεί να ξαναγράψουμε το journal checkout, θα κοιτάξω να δώσω εγώ μία πιο απλή λύση από αυτήν που περιγράφω πιο πάνω με MOD.

Ευγε Αλεξάνδρα! και σε ευχαριστούμε

Εικονες skroutz

Καλημέρα, Για αίτημα εμπορικής υποστήριξης, μπορε[…]

Καλησπέρα, Το OpenCart στέλνει email στον πελάτη […]

Σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!