Σελίδα 1 από 1

Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 13:02
από OldMen
Καλημέρα στην ομάδα, ήθελα να ρωτήσω αν σας έχει συμβεί να πάρετε μηδενική παραγγελία;
Έχω ένα OC3.0.3.8 πελάτη που του μετέφερα όλα τα δεδομένα πρόσφατα (το καλοκαίρι) από OC2.1.0.2 και τους τελευταίους 3 μήνες έχει λάβει 5 μηδενικές παραγγελίες (δέχεται συνολικά περίπου 30 παραγγελίες ημερησίως). Οι 3 πρώτες ήταν χωρίς προϊόντα, ενώ οι 2 τελευταίες την ίδια μέρα και από τον ίδιο πελάτη πριν λίγες μέρες, με προϊόντα τα οποία στο μερικό σύνολο μηδενίζονταν. Σημειώνω πως δεν υπάρχουν κουπόνια και άλλα εργαλεία που θα μπορούσαν να μηδενίσουν την παραγγελία.
Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 13:05
από htwp
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οι παραγγελίες "missing" ή "παραγγελίες που λείπουν" σου έρχονται σαν ολοκληρωμένες. Αν πας στις συγκεκριμένες λογικά θα βρεις αρκετές τέτοιες. Έχεις κοιτάξει κάποιο log file για warning - errors?

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2023, 13:36
από OldMen
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά όχι δεν νομίζω να ισχύει αυτό που αναφέρεις, το τσέκαρα κι εγώ νωρίτερα. Συγκεκριμένα υπάρχουν πολύ περισσότερες στις παραγγελίες που λείπουν (δεν ξέρω αν κάποιες "ξεφεύγουν" με κάποιο τρόπο). Όσο για το αρχείο error.log δεν έχει τίποτα. Στις ρυθμίσεις έχω ενεργοποιημένη την καταγραφή σφαλμάτων.

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2023, 14:32
από Alexandra
Καλησπέρα,

Με τι μέθοδο πληρωμής έγιναν οι παραγγελίες που μηδενίστηκαν.

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2023, 16:14
από OldMen
Καλησπέρα.
Εδώ είναι τώρα το άλλο περίεργο, οι 3 με πιστωτική (Viva) εκ των οποίων οι 2 δεν έχουν μέθοδο αποστολής??? η μία αντικαταβολή με τη στάνταρ μέθοδο αποστολής και η 1 χωρίς μέθοδο πληρωμή & αποστολής :?: :!:

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2023, 16:30
από Alexandra
Τέτοια θέματα δεν είναι εύκολο να εντοπιστούν μέσω φόρουμ και ειδικότερα σε sites που δεν έχουμε δει κώδικα. Ωστόσο, ενδεχομένως ο πελάτης να είχε ανοίξει δεύτερο tab στον browser και ενώ βρίσκεται στη σελίδα πληρωμής με κάρτα, να αλλάζει το περιεχόμενο καλαθιού ή και μεθόδου αποστολής/πληρωμής. Αυτό μεταβάλλει την παραγγελία στη βάση του OpenCart, και μετά επιστρέφει από τη σελίδα πληρωμής με κάρτα και ολοκληρώνεται η παραγγελία, αλλά το καλάθι και άλλες πληροφορίες είναι λάθος. Αν σε βοηθάει αυτό, η δική μας πληρωμή με κάρτα στη Viva (και όλες οι άλλες πληρωμές μας με κάρτα) κρατάει το περιεχόμενο καλαθιού όπως αυτό ήταν όταν ο πελάτης πάτησε το κουμπί της ανακατεύθυνσης και κατά την επιστροφή του στη σελίδα success το περιεχόμενο καλαθιού, το σύνολο της παραγγελίας και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, προστίθενται στο ιστορικό της παραγγελίας για να μπορεί ο διαχειριστής να κάνει διασταύρωση.

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2023, 20:26
από OldMen
Αλεξάνδρα σε ευχαριστώ, πιθανών να είναι αυτό που λες με τις 2 διαφορετικές καρτέλες στον περιηγητή.
Θα το δω με τον πελάτη κι αν το θέλει θα βάλουμε το δικό σας πρόσθετο για τη διασύνδεση με τη Viva.

Re: Μηδενικές παραγγελίες

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2023, 0:09
από Alexandra
Ελπίζω, να λυθεί. Σε ανάλογες περιπτώσεις, καλό είναι να γίνεται και μία επικοινωνία με τον πελάτη σχετικά με τα βήματα που ακολούθησε κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας, γιατί κάποιος μπορεί να το κάνει εν αγνοία του ότι αυτό μπορεί να επηρεάσει την παραγγελία.