- 19 Ιαν 2023, 16:30
#8221
Τέτοια θέματα δεν είναι εύκολο να εντοπιστούν μέσω φόρουμ και ειδικότερα σε sites που δεν έχουμε δει κώδικα. Ωστόσο, ενδεχομένως ο πελάτης να είχε ανοίξει δεύτερο tab στον browser και ενώ βρίσκεται στη σελίδα πληρωμής με κάρτα, να αλλάζει το περιεχόμενο καλαθιού ή και μεθόδου αποστολής/πληρωμής. Αυτό μεταβάλλει την παραγγελία στη βάση του OpenCart, και μετά επιστρέφει από τη σελίδα πληρωμής με κάρτα και ολοκληρώνεται η παραγγελία, αλλά το καλάθι και άλλες πληροφορίες είναι λάθος. Αν σε βοηθάει αυτό, η δική μας πληρωμή με κάρτα στη Viva (και όλες οι άλλες πληρωμές μας με κάρτα) κρατάει το περιεχόμενο καλαθιού όπως αυτό ήταν όταν ο πελάτης πάτησε το κουμπί της ανακατεύθυνσης και κατά την επιστροφή του στη σελίδα success το περιεχόμενο καλαθιού, το σύνολο της παραγγελίας και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, προστίθενται στο ιστορικό της παραγγελίας για να μπορεί ο διαχειριστής να κάνει διασταύρωση.
Αλεξάνδρα Γκόγκα - Software Developer @ People’s Code
OpenCart-Hellas.gr - Administrator & Founder
PeoplesCode.com - Επίσημος Αντιπρόσωπος OpenCart | Extensions - Φιλοξενία - Αναβάθμιση - Μεταφορά - Τεχνική Υποστήριξη OpenCart
Ελληνική μετάφραση & Επεκτάσεις OpenCart