Σελίδα 1 από 1

Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2023, 14:36
από dimitris212
Καλησπέρα σας,
σε έκδοση 3.0.3.2 συνάντησα ένα περίεργο πρόβλημα.

Έχω βάλει με το χέρι σε κάποια προϊόντα τιμή προσφοράς, ένας πελάτης έβαλε στο καλάθι και αγόρασε 5 από αυτά, αλλά η τιμή που χρεώθηκε και στα 5 ήταν η αρχική τιμή και ας βλέπουμε τις τιμές προσφοράς στα προϊοντα.

πως μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο;

ΥΓ. Στην ακριβώς παρακάτω και άλλες παραγγελίες κανονικά χρεώνονται οι τιμές προσφοράς.
Έχω δει όλες τις ρυθμίσεις των προϊόντων και είναι σωστές, πχ δεν έχω βάλει ημερομηνίες έναρξης και λήξης.

Re: Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2023, 12:06
από Alexandra
Καλησπέρα,

Τι μέθοδο πληρωμής είχε;
Τι σύνολα παραγγελίας είχε η παραγγελία;

Re: Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2023, 15:40
από dimitris212
Καλησπέρα,
τρόπος αποστολής --> παραλαβη από το κατάστημα και τρόπος πληρωμής --> τραπεζική κατάθεση.

Re: Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2023, 13:09
από Alexandra
Αν χρησιμοποιείς quick checkout, ίσως οφείλεται εκεί το πρόβλημα.

Re: Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2023, 13:15
από dimitris212
Είναι το default checkout.
Τέλος πάντων μικρό το κακό. Αλλά πολύ περίεργο!

Ευχαριστώ πολύ, αν ξανατύχει θα επανέλθω.

Re: Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2023, 15:38
από Alexandra
Με το default checkout είναι πολύ πιο δύσκολο να συμβούν τέτοια φαινόμενα, γιατί με το που φτάνεις στη σελίδα checkout δημιουργείται νέο order_id. Ωστόσο, υπό προϋποθέσεις, δεν είναι απίθανο.

Μήπως έχεις αυξήσει τον χρόνο session της εφαρμογής; Αν ναι, με συσκευές mobile μπορεί να συντελέσει να προκύπτουν συχνότερα τέτοια φαινόμενα.

Αν ο πελάτης είχε φτάσει με το κινητό του στο στάδιο 6 του checkout και δεν πάτησε ολοκλήρωση αγοράς αλλά άφησε το browser app ανοικτό, οι προηγούμενες τιμές των προϊόντων είχαν ήδη εγγραφεί στον πίνακα order_product τη στιγμή που έφτασε στο στάδιο 6.

Αν στο διάστημα που παρέμεινε ενεργό το session του πελάτη εσύ έβαλες προσφορές και ο πελάτης εντός του χρονικού διαστήματος του session ολοκλήρωσε την αγορά, στο στάδιο 6 δεν γίνεται πλέον έλεγχος του Cart για να ανανεωθούν οι τιμές και η παραγγελία μπαίνει με ότι τιμή έχει εγγραφεί ήδη στον πίνακα order_product.

Όταν λοιπόν ο πελάτης πάτησε ολοκλήρωση αγοράς, αν το session ήταν ακόμη ενεργό η παραγγελία προχωράει κανονικά με τις προηγούμενες τιμές...

Re: Λάθος τιμή προσφοράς σε προϊόντα και αγορά

Δημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2023, 11:02
από dimitris212
Καλημέρα και καλή βδομάδα,
σε ευχαριστώ πολύ.