OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν ρυθμίσεις λειτουργίας της εφαρμογής.
Από tednikos
#948
Καλησπέρα στην κοινότητα. Ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
1. Από ποιο σημείο καθορίζω το email στο οποίο θα έρχεται η παραγγελία
2. Αν γίνεται στο email που λαμβάνω να ενσωματώνεται και το σώμα της παραγγελίας (ότι δηλαδή παρήγγειλε ο πελάτης); Αυτό το χρειάζομαι γιατί θα ρυθμίσω το Outlook ώστε με την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας να έρχεται το mail και να εκτυπώνεται αυτόματα στο κατάστημα για να εκτελείται άμεσα η παραγγελία.
Το χρειάζομαι για online delivery κατάστημα πελάτη μου.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#949
Καλησπέρα,

Από την κυκλοφορία του OC 2.x.x, για ερωτήματα που αφορούν τροποποιήσεις πρέπει να δηλώνετε και την έκδοση του OpenCart που χρησιμοποιείτε, γιατί υπάρχουν αρκετές ασυμβατότητες μεταξύ της νέας και των παλαιότερων εκδόσεων.

1. Το email του καταστήματος στην καρτέλα Γενικά (General) στις ρυθμίσεις
2. Υπάρχουν διάφορα έτοιμα extensions που παρέχουν την δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε μορφή HTML στον διαχειριστή. Ρίξε μία ματιά στα ακόλουθα:
http://www.opencart.com/index.php?route ... n_id=11365
http://www.opencart.com/index.php?route ... n_id=19731
http://www.opencart.com/index.php?route ... on_id=6371
Από tednikos
#952
Η έκδοση είναι 1.5.6.
Φαντάζομαι όταν λες Γενικά (General) στις ρυθμίσεις εννοείς το System/Settings στην καρτέλα General εκεί που βάζεις το email;
Γιατί όμως όταν εκτελώ παραγγελία δεν έρχεται τίποτα στο email που έχω καθορίσει εκεί; Μήπως χρειάζεται κάτι άλλο από κάποιο άλλο σημείο;
Είμαι νέος με το OC γι΄αυτό και οι απορίες μου είναι ίσως περίεργες.
Άβαταρ μέλους
Από Alexandra
#953
Φαντάζομαι όταν λες Γενικά (General) στις ρυθμίσεις εννοείς το System/Settings στην καρτέλα General εκεί που βάζεις το email;
Σωστά

Για να αποσταλεί email θα πρέπει στην καρτέλα Mail, στην επιλογή Email Ειδοποίησης Νέας Παραγγελίας (New Order Alert Mail) να έχεις επιλέξει Ναι. Αν το έχεις κάνει ήδη έλεγξε αν υπάρχει πρόβλημα με το Πρωτόκολλο Mail (Mail Protocol). Εκεί κανονικά δηλώνεις Mail και τα emails αποστέλλονται απευθείας από την PHP, όμως κάποιοι hosters δεν επιτρέπουν την χρήση του mail function και πρέπει να χρησιμοποιήσεις SMTP και να ορίσεις κάποιον mail server για αποστολή email. Αυτός ο server μπορεί να είναι εξωτερικός πχ το Gmail ή ο ίδιος ο server του λογαριασμού σου. Αν τα κάνεις αυτά και πάλι έχεις πρόβλημα έλεγξε το αρχείο καταγραφής σφαλμάτων (error log).
Από tednikos
#955
OK σε ευχαριστώ, απλά δεν είχα ενεργοποιημένη την επιλογή για την Ειδοποίηση Νέας Παραγγελίας. Τώρα το δοκίμασα και δουλεύει.

Γεια σας. Χρησιμοποιώ το OC 3039 με το Journal και[…]

Πολύ καλά κάνεις και το λες, εννοείτε ότι χρειάζετ[…]

email μέσω SMTP

Καλημέρα, Το έχω δοκιμάσει και με ssl:////mail.m[…]

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!