Σελίδα 1 από 1

Δεν λειτουργεί η επικοινωνία πελατών με email

Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2015, 14:04
από roukzouk
Καλημέρα στην κοινότητα:)
Ως καινούριος στο χώρο δημιουργίας eshop με opencart αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα.
Να αρχίσω με το πρόβλημα επικοινωνίας του καταστήματος με τον server:
Το hosting είναι στο papaki (advanced linux με nameserver xxxxx.papaki.gr, opencart 1.5.6.)
Ο host μου έχει ενεργό το php mail function.
Στο opencart/admin στο tab “settings” > general συμπληρώνω το email [email protected] και στο tab “mail” επιλέγω mail protocol: mail.
Στο plesk manager του papaki, στην καρτέλα mail έχω εισάγει το email [email protected], χωρίς email aliases και χωρίς mailing list!
Τι κάνω λάθος; Πρέπει να φτιάξω mailing list στο plesk; Αν ναι πώς;
Ανεβάζω και κάποια printscreen με τις ρυθμίσεις για το email

Re: Δεν λειτουργεί η επικοινωνία πελατών με email

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2015, 21:57
από Alexandra
Καλησπέρα, καλωσόρισες στην Ελληνική κοινότητα OpenCart.

Το pdf που ανέβασες έχει συμπίεση στις εικόνες και διαβάζεται μόλις και μετά βίας.
Αρχικά ρίξε μία ματιά σε αυτό το άρθρο που αναφέρεται σε ανάλογο πρόβλημα και αν δεν λυθεί το συζητάμε περαιτέρω.

Re: Δεν λειτουργεί η επικοινωνία πελατών με email

Δημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2015, 15:06
από roukzouk
Διαβάζοντας το σύνδεσμο που μου δώσατε έλυσα το πρόβλημα. Αν και ο host υποστηρίζει php, δε μου δουλεύει το mail protocol: mail αλλά το smtp!

Χρησιμοποίησα τις παρακάτω ρυθμίσεις στο admin του opencart και έπεξε:
mail protocol: SMTP
SMTP Host: mydomain.gr (χωρίς το mail.)
SMTP Όνομα Χρήστη: κενό
SMTP Κωδικός: κενό
SMTP Θύρα: 25
SMTP Timeout: 5

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και θα βελτιωθώ στο ανέβασμα αρχείων και εικόνων :) 8-)