Σελίδα 1 από 2
Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2016, 19:34
από dionisis71
Έχω στήσει local το oc και προσπαθώ να καταλάβω ποιά είναι η διαδικασία σωστής λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Σημειώνω ότι είναι η default εγκατάσταση με περασμένα μόνο τα ελληνικά και συγχωρέστε με αν πιθανόν κάνω χαζές ερωτήσεις αλλά δεν γνωρίζω λογιστικά και κατ' επέκταση ούτε ποιό έγγραφο θεωρείται νόμιμο ή όχι.
Έστω λοιπόν ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία.
Πωλήσεις->Παραγγελίες->εμφάνιση
Εδώ βλέπω ότι υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης τιμολογίου (αν θέλω απόδειξη;) και εκτύπωσης δελτίου αποστολής. Πρέπει να περιέχουν κάτι οι αναφορές για να είναι οι εκτυπώσεις νόμιμες; Δηλαδή, απλά τα εκτυπώνω, το τιμολόγιο ή η απόδειξη πάει στον πελάτη και το δελτίο αποστολής στο courier? Το courier μου δίνει εμένα κάποιο έγγραφο και τι είναι αυτό..;
Στην συνέχεια και χειροκίνητα χαρακτηρίζω την παραγγελία ως απεσταλμένη..
Πότε θα την χαρακτηρίσω ως ολοκληρωμένη..; Πως θα ξέρω ότι ο πελάτης την παρέλαβε..;
Όπως καταλαβαίνεται είναι εντελώς rookie ερωτήσεις.
ευχαριστώ
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2016, 20:19
από Paris
Για αρχή ξέχνα τα τιμολόγια και τις αποδείξεις από το oc.
Τα τιμολόγια νόμιμα είναι πια δεν χρειάζεται να έχεις ηλεκτρονική θεώρηση, το μόνο πρέπει να υπάρχει αριθμητική σειρά.
Για αποδείξεις πάρε ταμειακή μηχανή (πιο οικονομική λύση)
Το courier ανάλογα με την εταιρία θα σε προμηθεύσει με software για εκτύπωση αποδεικτικών και παρακολούθηση παραγγελίας.
Όταν χρησιμοποιείς για τις αποστολές courier δεν χρειάζεται δελτίο αποστολής.
Την κατάσταση της παραγγελίας την αλλάζεις εσύ από το admin.
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2016, 21:52
από dionisis71
Paris έγραψε:
Το courier ανάλογα με την εταιρία θα σε προμηθεύσει με software για εκτύπωση αποδεικτικών και παρακολούθηση παραγγελίας.
Αυτά είναι που με τρομάζουν λίγο... είναι πράγματα που δεν τα γνωρίζει ο κόσμος και καλείται να τα ανακαλύψει μόνος του σιγά-σιγά..
Αυτό το software το χρεώνεσαι ή παρέχεται δωρεάν..;
ευχαριστώ
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2016, 22:05
από Paris
Δωρεάν και ελέγχεις το βάρος και την ογκομετρηση και εσύ
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 15:27
από dionisis71
Το software δίνει την δυνατότητα να καλέσεις το courier για αποστολή δέματος (ηλεκτρονικά)?
Όταν το courier πάρει το δέμα θα πρέπει να ενημερώσω το oc με τον κωδικό αποστολής..; Το σύστημα φαντάζομαι μπορεί να στείλει αυτοματοποιημένο μήνυμα στον πελάτη με τον κωδικό αποστολής.
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 16:17
από Alexandra
Καλησπέρα
Υπάρχουν δύο τρόποι. Και για τους δύο τρόπους χρειάζεται ανάλογο εμπορικό extension για το opencart.
Α) Από το OpenCart με το κατάλληλο extension για τον courier που συνεργάζεσαι, σε κάθε παραγγελία που πρόκειται να αποστείλεις, δημιουργείς μία φορτωτική. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, συνδέεται το Opencart με το API του online συστήματος του courier και το σύστημα του courier επιστρέφει τον αριθμό φορτωτικής που αποστέλλεται αυτόματα στον πελάτη.
Β) Μαζική εξαγωγή όλων των αποστολών (πχ στο τέλος κάθε ημέρας) σε Excel και εισαγωγή του excel στο σύστημα της εταιρίας. Μετά η εταιρία σου δίνει export άλλο excel με τους αριθμούς φορτωτικής που το εισάγεις στο OpenCart και ενημερώνει όλες τις αποστολές μαζικά και αποστέλλει τους αριθμούς φορτωτικής στους πελάτες.
Αν σε ενδιαφέρει εμείς αναπτύσσουμε την δεύτερη μέθοδο για Speedex και ACS.
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 17:24
από Paris
Το software που σου ανέφερα λειτουργεί ανεξάρτητα από το oc.
Αν θέλεις να τα γεφυρώσεις τότε τη λύση στην δίνει ο opencart-Hellas πιο πάνω.
Για κάποιες ξέρω ότι γίνεται ηλεκτρονικά να καλείς courier
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 17:53
από dionisis71
Ναι μια χαρά το κατάλαβα...
Η default εγκατάσταση του OC έχει πεδίο για τον κωδικό αποστολής της παραγγελίας..; Ψάχνω και δεν μπορώ να το βρω..
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 18:01
από Alexandra
Όχι, αυτόν τον δημιουργεί η εταιρία courier. Είναι ο αριθμός παρακολούθησης της αποστολής.
Re: Διαδικασία σωστής λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2016, 18:09
από dionisis71
Ναι αυτό το κατάλαβα...
Τον κωδικό αποστολής όμως, αυτόν που δημιουργεί η εταιρεία courier, δεν πρέπει να τον συσχετίσω με τον αριθμό παραγγελίας μου;
Δεν πρέπει να τον περάσω μέσα στο OC?
Στην default εγκατάσταση του OC ψάχνω και δεν μπορώ να βρω που είναι το πεδίο που θα εισάγω τον κωδικό αποστολής για να τον συσχετίσω με την παραγγελία μου...