Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα Μεταφορικών

Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2016, 18:45
από sol
Καλησπέρα, θα ήθελα να μου λέγατε αν υπάρχει τρόπος, χωρίς να αρχίσουμε να βάζουμε χέρι στα προγράμματα, στα μεταφορικά και σε μία συγκεκριμένη ζώνη π.χ. Αττική, να υπάρχει χρέωση 3 ευρώ αν η παραγγελία είναι μικρότερη από 15.99 Ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχών απαντήσεις σας.

Re: Πρόβλημα Μεταφορικών

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2016, 8:35
από d-w.gr
Ένας πελάτης μου έχει βάλει το παρακάτω:
http://www.opencart.com/index.php?route ... n_id=19601

Ελπίζω να σε καλύπτει.

Re: Πρόβλημα Μεταφορικών

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2016, 11:58
από Alexandra
Εγώ προτείνω το δικό μας που είναι κατά 10$ πιο ακριβό αλλά παρέχει πολύ περισσότερες δυνατότητες.

Re: Πρόβλημα Μεταφορικών

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2016, 12:48
από sol
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Αλλά θα περίμενα και μια διαφορετική απάντηση – λύση που μου είπε ένας πρώην συνεργάτης – εργαζόμενος στις επιχειρήσεις μου.

Π.χ. πάς στην διαχείριση >> παραγγελίες >> σύνολα παραγγελίας >> Χρέωση Μικρής Παραγγελίας , το ενεργοποιείς , το τροποποιείς , βάζεις το ποσόν χωρίς ΦΠΑ και τελείωσες, που και άνευ κόστους είναι και περιέχετε στο βασικό πακέτο του opencart.

Εν ήδη χορηγίας πάντως αγόρασα αυτό που πρότειναν από την "d-w.gr" , γιατί είδα ότι ήταν της opencart, την επόμενη φορά θα προτιμήσω να αγοράσω – στηρίξω Ελληνική λύση πάντως "Opencart-Hellas"

Re: Πρόβλημα Μεταφορικών

Δημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2016, 14:55
από Alexandra
Καλησπέρα, για να λυθεί η παρολίγον παρεξήγηση...

Σου πρότεινα εμπορική λύση γιατί θεωρώ ότι ένα σοβαρό order total extension εκπτώσεων / χρεώσεων είναι σαν ελβετικός σουγιάς και θα σου γλίτωνε χρόνο και φαιά ουσία σε πολλές άλλες μελλοντικές εφαρμογές (πχ χρεώσεις πιστωτικών, κλπ).

Επίσης σε ευχαριστώ πολύ για την πρόθεση μελλοντικής αγοράς, όμως αν στο μέλλον επιλέξεις να αγοράσεις δικό μου software, παρακαλώ αγόρασε το μόνο αν θεωρήσεις ότι είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή, ότι ανταγωνίζεται στα ίσια αντίστοιχες προτάσεις, ότι έχει καλύτερες αξιολογήσεις, σχόλια και πωλήσεις και όχι εν είδει χορηγίας ή υποστήριξης ως κάτι Ελληνικό -γιατί κι εγώ με αυτά τα κριτήρια στο πρότεινα εξ' αρχής. Οι Έλληνες χρήστες του δεν είναι ούτε 5% και όσοι το επέλεξαν το διάλεξαν απευθείας από τον ανταγωνισμό.