Έχω μεγάλο πρόβλημα με την Φόρμα Επικοινωνίας από "Εξυπηρέτηση Πελατών > Επικοινωνήστε Μαζί μας". Όταν συμπληρωθούν τα στοιχεία και πατηθεί το κουμπί "Συνέχεια" δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Δεν αλλάζει η οθόνη, δεν βγαίνει μήνυμα επιβεβαίωσης, τίποτα! H επικοινωνία που έχει σχέση με υπενθύμιση κωδικού, με επιβεβαίωση εγγραφής κλπ γίνεται κανονικά. Φαίνεται πως δεν υπάρχει επικοινωνία προς το mail του ιδιοκτήτη για να πάρει τα μηνύματα των πελατών. Φοβάμαι μάλιστα επειδή μόλις τελείωσε το e-shop, μήπως και δεν παίρνει ούτε τις παραγγελίες. Μήπως δηλαδή υπάρχει γενικότερα πρόβλημα αποστολής μηνυμάτων προς τον ιδιοκτήτη. Οι ρυθμίσεις μου είναι:
Mail Protocol: SMTP - SMTP Host, User Name και PAssword είναι σωστά - Port: 25 - Timeout: 5
Δεν υπάρχουν "Additional Alert E-mails".
OpenCart: 1.5.5.1
Λειτουργεί με Mijoshop.
Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη