OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#3720
Καλησπέρα,

Μέτα την ολοκλήρωση της παραγγελίας ενώ εμφανίζεται η παραγγελία στο backend Πωλήσεις>παραγγελίες δεν έρχεται email ούτε στο κατάστημα αλλά ούτε στον πελάτη.
Επίσης όταν πατάω στο backend στο tab Πελάτες>Πελάτες μου βγάζει κενή σελίδα.

Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αλλά έχω το παρακάτω warn και error στο error.log

[Fri Aug 05 17:44:17 2016] [error] [client 94.67.29.96] ModSecurity: collections_remove_stale: Failed to access DBM file "/var/cache/modsecurity/global": No such file or directory [hostname ".........gr"] [uri "/index.php"]

[warn] [client 94.67.29.96] mod_fcgid: stderr: PHP Parse error: syntax error, unexpected T_BOOLEAN_AND, expecting ')' in /var/www/vhosts/*.gr/httpdocs/admin/controller/customer/customer.php on line 1105, referer: http://*.gr/admin/index.php?route=sale/order&token=qPDPaaevRFhzp2fMOYBeEd15ZTdKimc1

Μπορείτε να βοηθήσετε?
Ευχαριστώ
#3725
Καλημέρα,

Είσαι βέβαιος ότι έχεις ενεργοποιήσει την αποστολή μηνυμάτων στις ρυθμίσεις του καταστήματος και ότι οι ρυθμίσεις mail σου είναι σωστές; Δοκίμασε να στείλεις ένα email από τη διαχείριση σε πελάτη να δεις αν λειτουργεί σωστά.

Σχετικά με το πρώτο error, αν είσαι σε shared hosting θα πρέπει να το αναφέρεις στην εταιρία hosting να στο λύσει.

Το δεύτερο σφάλμα είναι η αιτία που παίρνεις λευκή σελίδα στη σελίδα των πελατών. Έλεγξε αν έχεις εγκατεστημένο κάποιο extension (ocmod/vqmod) που τροποποιεί το controller/customer/customer.php
#3747
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το θέμα με με την λευκή σελίδα λύθηκε αλλά το ότι δεν έρχεται email ούτε στο κατάστημα ούτε στον πελάτη συνεχίζει και δεν καταλαβαίνω γιατί. Στις ρυθμίσεις του καταστήματος έχω επιλέξει να γίνεται ενημέρωση για κάθε νέα παραγγελία και έχω βάλει και στην καρτέλα κατάστημα το mail, όπως επίσης το έχω ρυθμίσει και στην καρτέλα mail.

Χρησιμοποιώ OC 2.2.0 με το tmdcheckout. Στο error.log δεν έχω κάποια αναφορά σφάλματος.

Καμιά άλλη ιδέα στο τι μπορεί να φταίει?
#3748
Δοκίμασε στις ρυθμίσεις mail να δηλώσεις SMTP και να ορίσεις τα στοιχεία σύνδεσης ενός εξωτερικού gmail λογαριασμού. Αν λειτουργήσει σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα με τις ρυθμίσεις mail στο server σου.
#3750
Το θέμα με το email το είχα και εγώ και το έφτιαξα χρησιμοποιώντας το Mail ως mail protocol και όχι το smtp, προσθέτοντας στο "Mail Parameters" το εξής :

-[email protected] ( κολλητά το -f με το email που θέλουμε να λαμβάνουμε τις ειδοποιήσεις αλλά και να φαίνεται ως αποστολέας των mail μας )
#3751
Καλησπέρα,

@billkou
Η παράμετρος -f απλά δηλώνει return-path header στο mail function της PHP για να φαίνεται ως αποστολέας το mail που δηλώνεις αντί για το hostname του mail server. Δεν κάνει κάποια άλλη συμπληρωματική λειτουργία αν δηλωθεί στις ρυθμίσεις του OpenCart. Μάλλον τυχαία σου λειτούργησε όταν το όρισες και ίσως είχες ρυθμίσει και κάτι άλλο. Ενίοτε όταν δεν λειτουργεί το MAIL στο OC με cPanel/Plesk οφείλεται στο ότι δεν έχουμε δημιουργήσει κάποιον email λογαριασμό για το domain του καταστήματος. Άλλες φορές υπάρχει πρόβλημα με το subject κάτι που έχει απαντηθεί σε πολλά μηνύματα. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ σε κανένα server δικό μου ή πελάτη να μην λειτουργεί το MAIL καθόλου. Συνήθως κάτι δεν έχει γίνει σωστά.
#3752
Καλησπέρα.

Έχεις δίκιο, μόλις το δοκίμασα χωρίς αυτό και παίρνω/λαμβάνω system emails μια χαρά.

Κάτι θα είχα λάθος όταν έβαλα την ρύθμιση, και τώρα έστρωσε. Πάντως θυμάμαι πως όταν κατέληξα σε αυτή τη ρύθμιση ήταν επειδή δεν μπορούσε ούτε το e-shop να δεχτεί νέα μηνύματα μετά από παραγγελία/κριτική κλπ ούτε ο πελάτης έπαιρνε τα email επιβεβαίωσης. Περίεργο.
#3753
Καλημέρα,

Αν το hosting σου είναι shared, ο διακομιστής είναι ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον που διαμορφώνεται συνεχώς ανάλογα με τις αναβαθμίσεις σε PHP/MySQL ή MariaDB/Apache ή και Nginx/Postfix ή Exim και της πολιτικής διαμοιρασμού των πόρων σε μνήμη, διαμεταγωγή, χωρητικότητα, χρήση php functions και δυνατότητες τροποποίησης του php.ini που δίνει η εκάστοτε εταιρία. Γι' αυτό και το κάθε hosting ως υπηρεσία δεν είναι ίδια και πρέπει να επιλέγουμε πακέτα ανάλογα με το πόση ελευθερία έχουμε να τροποποιήσουμε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού μας στα μέτρα της εφαρμογής μας.

Αν είσαι σε VPS/Cloud/Dedicated μάλλον κάτι έκανες εσύ που δεν το θυμάσαι.
#3754
Είμαι σε dedicated και σπάνια πειράζω mail και γενικά τα "ζωτικά" κομμάτια του.

Ίσως από κάποιο αυτόματο update να άλλαξε κάτι και μετά ( τώρα που το δοκίμασα και πάλι δηλαδή ) να επανήλθε γιατί αρχικά δούλευε όταν ακόμα έστηνα το site, μετά τίποτα, και τώρα πάλι είναι ΟΚ.

Τέλος καλό όλα καλά πάντως :)

Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν έχω την γνώση.

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!