OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
#3783
Έλεγξε αν ο φακελος system/cache έχει σωστά permissions 755 και ότι ανήκει στον σωστό χρήστη και ομάδα για το domain. Αν δεν γνωρίζεις σίγουρα. Φτιάξε ένα κενό αρχείο μέσα από τον file manager του control panel σου και δες σε ποιον χρήστη και ομάδα ανήκουν. Μετά ανάθεσε τα ίδια στους φακέλους system και cache και βεβαιώσου ότι έχουν permissions 755. Επίσης διέγραψε τα αρχεία από τον φάκελο cache εκτός από το index.html.
#3784
ta permissions και στους δυο φακέλους είναι 755 και διέγραψα τα αρχεία από τον φάκελο cache αλλά μετά απο λίγο είχε αρκετά. όσο για τον χρήστη και ομάδα των φακέλων δεν μπορώ να τα βρω και θα ήθελα κάποια βοήθεια.

ευχαριστώ
#3785
Στο Plesk εμφανίζονται στον FIle Manager. Στο cPanel δεν εμφανίζονται. Αν είσαι σε shared hosting, στο 99.99% των περιπτώσεων, ορίζονται αυτόματα οι σωστοί χρήστες και ομάδες. Όμως αν είσαι σε cPanel, για να το εξακριβώσεις 100% μπορείς να κάνεις το εξής:
Μπορείς ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ να αλλάξεις τα permissions του φακέλου cache σε 777 και να δεις αν λειτουργεί έτσι. Με αυτήν την ρύθμιση είναι προσβάσιμος ανεξαρτήτως χρήστη και ομάδας. Όμως αφού κάνεις την δοκιμή σου, θα πρέπει να το επαναφέρεις άμεσα σε 755 γιατί το 777 ανοίγει κενό ασφαλείας.
#3787
Δεν οφείλεται τότε σε αυτό.
Κατά, τ' άλλα το κατάστημα λειτουργεί κανονικά στο frontend;
Τι έκδοση είναι το κατάστημα;
#3789
Μπορείς να ελέγξεις τι έκδοση PHP έχεις από το cPanel; Αν είναι πάνω από 5.3.χ δοκίμασε να τοποθετήσεις αυτό το mysqli driver (mysqliz.php) στον φάκελο system/database/ του καταστήματος σου. Μετά άλλαξε τις ακόλουθες καταχωρήσεις σε config.php και admin/config.php
από
Κώδικας: Επιλογή όλων
define('DB_DRIVER', 'mysql');
σε
Κώδικας: Επιλογή όλων
define('DB_DRIVER', 'mysqliz');
Αν δεν βρεθεί λύση, σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το ExcelPort για να εξάγεις τα δεδομένα του καταστήματος σου και να τα εισάγεις σε νέα εγκατάσταση της ιδίας έκδοσης ή κάποιας νεότερης.
#3790
Θέλω να αναφέρω και που ίσως βοηθήσει. Πριν εμφανιστεί το πρόβλημα κάποια ημέρα διαπίστωσα ότι εμφανίζονταν λευκή σελίδα στο store front ενω to admin λειτουργούσε κανονικά και επικοινώνησα με την εταιρία φιλοξενίας για το πρόβλημα. Με ενημέρωσαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα και ότι θα άλλαζαν server και μου ζήτησε να του στείλω το αρχείο mysqliz.php. τώρα δοκιμάζοντας να ανεβάσω ένα backup παλιό όπου όλα λειτουργούσαν κανονικά μου εμφανίζει λευκή σελίδα.
#3797
Κατά πάσα πιθανότητα η λευκή σελίδα εμφανιζόταν επειδή η προεπιλεγμένη php του λογαριασμού σου άλλαξε σε 5.4.x και γι αυτό σου ζητήθηκε να αλλάξεις database driver που υποστηρίζει mysqli.

Αν δοκίμασες να αναβαθμίσεις το κατάστημα σου στην υπάρχουσα βάση, τότε και να επαναφέρεις τα αρχεία της παλαιότερης έκδοσης, η βάση θα παραμένει τροποποιημένη με τις αλλαγές νέας έκδοσης που θα δημιουργεί προβλήματα.

Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν έχω την γνώση.

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!